با حضور وزیر اقتصاد انجام شد؛
افتتاح ساختمان مرکزی دانشگاه گلستان/کلنگ زنی نیروگاه سرخنکلاته

با حضور وزیر اقتصاد و دارایی افتتاح و کلنگ زنی پروژه های دهه فجر گرگان از جمله افتتاح ساختمان سازمان مرکزی دانشگاه گلستان و کلنگ زنی نیروگاه سرخنکلاته انجام شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ آیین افتتاح و کلنگ زنی دو هزار و ۸۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی بعدازظهر یکشنبه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۶ هزار و ۶۰۴ نفر در گلستان با حضور فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و دارایی، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان ارشد استانی برگزار شد.

ابوالقاسم صفوی، فرماندار گرگان در این مراسم اظهار کرد: کشور ما شرایط سختی را پیش‌رو دارد و استکبار جهانی هم تمام توان و همت خود را برای به زانو در آوردن ایران به کار گرفته است.

وی افزود: اما مردم ایران و مردم گلستان راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را متفاوت تر از سال های قبل برگزار می کنند و روسیاهی برای دولت آمریکا برجای می‌ ماند.

صفوی بیان کرد: امیدواریم که حضور وزیر اقتصاد و دارایی به استان گلستان سبب تکمیل‌ شدن دانشگاه گلستان شود و اعتبارات آن فراهم شود.

گفتنی است که ساختمان مرکزی دانشگاه گلستان از جمله پروژه‎هایی بود که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی در شهر سرخنکلاته به بهره‎برداری رسید.

ساختمان مرکزی دانشگاه گلستان با اعتبارات استانی و ملی در چهار هزار و ۸۰۰ متر مربع و با هزینه بالغ بر هفت میلیارد تومان ساخته شده بود.

از دیگر پروژه ها کلنگ‌زنی نیروگاه برق در شهرک صنعتی سرخنکلاته با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان انجام شد.

همچنین خانه وزنه برداری شهدای مدافع حرم شهرستان گرگان با اعتبار یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی در مساحت ۶۷۴ مترمربع افتتاح شد.

  21 بهمن 1397
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 61112
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام