مدیر حقوقی و امور قراردادهای شرکت شهرک های صنعتی گلستان:
تعیین تکلیف 29 قرارداد راکد و غیرفعال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان گلستان

مدیر حقوقی و امور قراردادهای شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان از رسیدگی و بررسی و تعیین تکلیف 29 پرونده راکد صنعتگران به متراژ 152077 متر مربع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ محمد ایری اظهار داشت: این پرونده‌ها مربوط به متقاضیانی است که درسنوات گذشته با این شرکت قرارداد منعقد اما به تعهدات قراردادی خود عمل نکرده و موجبات رکود اراضی تخصیصی را به وجود آورده بودند.

وی ادامه داد: در این جلسه هیات حل اختلاف و داوری که به مدت دو روز با حضور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان و نیز مدیریت امور حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به اتفاق یک نفر داور و حکم مرضی‌الطرفین برگزار و پرونده های راکد رسیدگی و و مورد بررسی قرار گرفت.

ایری یادآور شد: با بررسی این پرونده‌ها درنهایت 11 پرونده منجر به فسخ قطعی 13پرونده منجر به اعطای مهلت و 3 پرونده نیز تجیدد جلسه و یا از دستورکار خارج شد.

وی گفت: با برگزاری این جلسه حدود 40176 مترمربع زمین در شهرک‌های صنعتی که متقاضیان پس از گذشت مهلت قانونی و اخطارهای مختلف و اعطای مهلت مجدد نسبت به ساخت‌وساز اقدام نکرده بودند بازپس‌گیری و آزاد شد تا به متقاضیانی که توان و شرایط لازم برای ایجاد واحد صنعتی دارند واگذار شود.

مدیر حقوقی و امور قراردادهای شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان اضافه کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی این استان بر اساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و در راستای انجام تعهدات طرف‌های قرارداد، پس از ارسال اخطاریه و اعطای مهلت های مناسب، نسبت به تعیین تکلیف قراردادهای راکد و فعال کردن مطلوب اراضی غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نشست هیأت حل‌اختلاف و داوری اقدام می‌‌کند.

وی عدم تحویل زمین، عدم دریافت پروانه ساختمانی، عدم ساخت‌وساز، عدم اخذ پروانه پایان کار، عدم ایفای تعهدات مالی و عدم اخذ پروانه بهره برداری را از مرجع ذی ربط از جمله موارد تخلف طرف‌های قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اعلام کرد که در جلسات هیأت حل‌اختلاف و داوری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

  13 اسفند 1397
بخش : اقتصادی
کد خبر: 61240
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام