با حضور سرپرست معاونت اقتصادی و منابع انسانی استانداری گلستان برگزار شد:
جلسه فوق‎العاده کارگروه اشتغال و 2 تصمیم راهگشار برای متقاضیان تسهیلات اشتغال روستایی

جلسه فوق‎العاده کارگروه اشتغال استان برای بررسی طرح‎های متقاضی تسهیلات و تسریع در جذب اعتبارات ابلاغی اشتغال روستایی و عشایری بانک‎های عامل ارسال و در قالب چهار تیم در بانک‎های (کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و کارآفرین امید) با حضور محمد حمیدی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری گلستان برگزار شد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ در این جلسه که به منظور بسیج دستگاه‎های اجرایی برای جذب بهینه و سریع اعتبارات تخصیصی به متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی و اعتبار فراگیر برگزار شد، مقرر شد نمایندگان تام‎الاختیار نهادهای حمایتی استان (بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید) امروز همزمان به صورت ویدئو کنفرانسی با تهران لیست ثبت‎نام‎های سامانه مربوطه را کنترل و کسانی که تحت حمایت نیستند را از لیست خارج کنند و متقاضیانی که تاکنون در سامانه تایید نهایی نشده‎اند، تایید نهایی شود.
همچنین دستگاه‎های حمایتی براساس آن میزان از تسهیلاتی که باقی مانده با تایید افراد تحت پوشش، پرونده متقاضیان به بانک‎های مربوطه ارسال کنند.
متقاضیان تسهیلات روستایی تایید شده که تسهیلات آنها پرداخت نشده در صورت تحت پوشش بودن از محل تسهیلات نهادهای حمایتی پرداخت شود.
پیرو دستور دکتر هاشمی استاندار گلستان و مصوبات چهاردهمین کارگروه اشتغال استان مبنی بر بررسی طرح‎های متقاضی تسهیلات از محل اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری که به بانک‎های عامل ارسال شده‎اند، جلسه فوق العاده کارگروه اشتغال صبح امروز در قالب چهار تیم در بانک‎های (کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و کارآفرین امید) برگزار شد که محمد حمیدی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری گلستان به عنوان مسوول کمیته نظارت بانک کشاورزی، محمد دودانگی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‎گذاری استان به عنوان مسوول کمیته نظارت بانک توسعه تعاون، علی نصیبی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری به عنوان مسوول کمیته نظارت پست بانک و عباس اغنامی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری به عنوان مسوول کمیته صندوق کارآفرینی امید عملکرد دستگاه‎های اجرایی مربوطه را بررسی کردند.
کل تسهیلات ابلاغی از محل «قانون توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری» به استان گلستان بیش از 4 هزار میلیارد ریال که یک‎هزار و 70 میلیارد ریال با هدف حمایت از متقاضیان تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید بوده است.
لازم به ذکر است در این جلسات علاوه بر طرح‎های معرفی شده نهادهای حمایتی، در خصوص طرح‎های ارسالی از سوی دستگاه‎های اجرایی برای جذب تسهیلات روستایی و عشایری نیز بررسی لازم به عمل آمده و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

  19 اسفند 1397
بخش : اقتصادی
کد خبر: 61302
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام