مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان :
هشتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه در گلستان برپا شد

تصویر مرتبط

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان گفت: هشتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه با حضور تولیدکنندگانی از ۱۹ استان در محل دائمی نمایشگاه‌های گلستان برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، مهرداد یزدی صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه تخصصی گل و گیاه در استان اظهار کرد: نخستین نمایشگاه تخصصی امسال در قالب هشتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، مبلمان شهری، فضای سبز، خدمات شهری، تجهیزات پارکی و همچنین دومین نمایشگاه طب سنتی و گیاهان دارویی و صنایع وابسته در استان افتتاح شد.

وی افزود: این نمایشگاه از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های استان کار خود را آغاز کرده و به مدت پنج روز میزبان علاقه‌مندان است. مردم و فعالان صنعت گل و گیاه می‌توانند در این روزها از ساعت 17 تا 22 هر روز از این نمایشگاه بازدید کنند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گفت: این نمایشگاه در 46 غرفه برپا شده و تولیدات 19 استان نیز در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به گفته وی تولید کنندگانی از استان‌های گلستان، مازندران، خراسان رضوی، اصفهان، تهران، سمنان، اردبیل، اراک و غیره در فضای یکهزار و 500 مترمربع حضور دارند.

یزدی ادامه داد: یکی از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه برگزاری کلاس‌های آموزشی گل و گیاه در محل سایت نمایشگاه بوده که شرکت عموم مردم در این کلاس‌ها آزاد است.

  10 اردیبهشت 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 61910
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام