مدیر کل استاندارد گلستان:
بازنگری 65 استاندارد ملی در گلستان

http://alborzegolestan.ir/wp-content/uploads/2018/04/IMG_20180416_162315_781.jpg

مدیر کل استاندارد گلستان از تدوين و تجديد نظر 25 عنوان استاندارد ملي و بازنگری 65 استاندارد ملی درگلستان در سال 97 خبر داد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، محمود فرمانی با اعلام این خبر گفت: بر اساس برنامه ابلاغی سازمان ملی استاندارد ایران، تدوین 25 عنوان و بازنگری 50 عنوان استاندارد ملی در سال 97 بر عهده اداره کل استاندارد استان گلستان گذاشته شده بود که این دو برنامه  با تلاش اشخاص حقیقی و حقوقی دارای تایید صلاحیت در زمینه تهیه پیش نویس تدوین استاندارد به ترتیب 100 و 130 درصد تحقق یافت.
دبیرشورای استاندارد گلستان اظهار داشت: این استانداردها با مشاركت 36 درصدي شركت ها و اشخاص حقيقي تأييد صلاحيت شده و مشاركت 64 درصدي همكاران اداره كل  تدوین شده است که بیشترین تدوین های صورت گرفته به رشته هاي تخصصي ساختمان و مصالح و فرآورده هاي ساختماني با 9 عنوان و  برق و الكترونيك با 6 عنوان اختصاص دارد.
وی در ادامه افزود: از 25 عنوان استاندارد تدوین شده،1 عنوان استاندارد با موضوع " صنایع دستی – سوزن دوزی ترکمن- ویژگی ها و آئین کار" مربوط به صنایع دستی استان است که به شیوه پژوهش محور تدوین شده است.
    مدیر کل استاندارد گلستان گفت: با نظارت و راهبری این اداره کل ، 2 پیشنهاد تدوین استانداردهای بین‌المللی را  در سال گذشته ارایه شده است.
به گفته فرمانی سازمان ملی استاندارد ایران به موجب بند1ماده 7 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تنها مرجع رسمی تعیین، تدوین، بروز رسانی و نشر استانداردهای ملی (رسمی) در کشور می باشد که در تدوین استانداردهای ملی باید به شرایط کلی و نیازمندی های خاص کشور توجه شود.

  11 اردیبهشت 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 61928
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام