مدیر کل استاندارد گلستان:
استاندارد کشور در کنار سیل زدگان گلستانی

نتیجه تصویری برای مدیر کل استاندارد گلستان

مدیر کل استاندارد گلستان از اهدای کمک های داوطلبانه کارکنان ستادی سازمان ملی استاندارد ایران  و ادارات کل استاندارد استان ها به سیل زدگان گلستانی خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ محمود فرمانی با اعلام این خبر گفت: سال ۹۸ با بارش نزولات جوی در کشور آغاز شد که در برخی  استان ها  از جمله گلستان منجر به جاری شدن سیلاب و وارد شدن خسارات مالی بسیاری به مردم و استان شد.
دبیر شورای استاندارد گلستان افزود: اما در کنار این بعد متاثرکننده، موج همدلی و نوعدوستی مردم شریف ایران همچنان مایه دلگرمی و خرسندی بود و سازمان ملی استاندارد ایران نیز بنا به این نوعدوستی و حس مسئولیت اجتماعی با جمع آوری کمک های نقدی و ارسال لوازم التحریر برای توزیع بین خسارت دیدگان و کودکان و دانش آموزان، در کنار سیل زدگان قرار گرفت.
محمود فرمانی با نام بردن و تقدیر از استان های  گیلان، سمنان، چهارمحال و بختیاری و قزوین بابت ارسال اقلام ترویجی و لوازم التحریر به استان گلستان برای توزیع بین دانش آموزان و نیز جمعی از کارکنان سازمان ملی استاندارد در اهدای کمک های نقدی گفت: در این بین اداره کل استاندارد گلستان نیز بنا به وظیفه انسانی خود، محور تهیه و تولید اقلام ترویجی را در سال جدید بر تهیه لوازم التحریر شامل دفترمشق ، مداد رنگی، مداد، پاک کن، تراش ،خط کش  قرار داد تا با توزیع آن در روزهای نزدیک به بازگشایی مدارس، توانسته باشد گام کوچی برای حل این مشکل بردارد.
وی در پایان بر ضرورت حمایت از واحد های تولیدی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد که از سیل دچار خسارت شده اند تاکید کرد و گفت: در این راستا از طرف این اداره کل پیشنهاد اعطای مهلت چند ماهه به واحدهای تولیدی خسارت دیده برای تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد تا بازگشت شرایط به حالت عادی به سازمان ملی استاندارد ارائه شده است که امیدواریم با تصویب و تایید این پیشنهاد، در حوزه کمک به تولید استان  نیز وظیفه خود را ایفا کرده و گام کوچکی بر داشته باشیم.

  8 اردیبهشت 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 61891
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام