سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری گلستان:
خسارات سیلاب گلستان در قالب فرمت مدیریت و برنامه ریزی کشور تکمیل و ارسال شد

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: تمامی خسارات وارده ناشی ازجاری شدن سیلاب، دراستان گلستان درقالب فرمت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تکمیل و ارسال شده است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، محمد حمیدی در نشست مشترک رییس کمیسیون عمران مجلس با فرمانداران شرق استان اظهار کرد: در سیل اخیر؛ 4 هزار و 700میلیارد تومان به بخش های مسکونی، تجاری، گردشگری، کشاورزی، دامپروری و تاسیسات زیربنایی خسارت وارد شده است.

وی افزود: ز این میزان، 520 میلیارد تومان خسارت به بخش های صنعت و گردشگری و مابقی به واحدهای مسکونی و سایر بخش ها وارد شده است‌.

حمیدی گفت: در سیل گلستان 18هزار و 300 واحد مسکونی آسیب دید که از این میزان 8 هزار و 700 واحد تخریبی و 10هزار و 500 واحد نیز تعمیری هستند.

وی اظهار کرد: تاکنون 9 هزار پرونده برای پرداخت #تسهیلات مسکن تشکیل شده و از این تعداد 3 هزار و 400 پرونده برای پرداخت تسهیلات به بانک های عامل ارسال شده است.

  15 اردیبهشت 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 61955
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام