سرپرست استانداری گلستان عنوان کرد:
معرفی 400 واحد مسکونی خسارت دیده از سیل به بانک های گلستان

نتیجه تصویری برای خانه های خسارت دیده از سیل

گرگان- سرپرست استانداری گلستان گفت: تاکنون ۴۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده از سیل در گلستان به بانک معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، میرمحمد غراوی، بعدازظهر دوشنبه در اولین جلسه کارگروه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده گلستان اظهار کرد: با توجه به اهمیت مسئله بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده از سیلاب باید این کارگروه در شهرستان های آسیب دیده گنبدکاووس، گمیشان، آق قلا و مینودشت هم تشکیل شود.

وی افزود: باید جلسات این کارگروه به صورت هفتگی و با حضور مدیران ارشد استانی و شهرستانی تشکیل شود.

غراوی گفت: از تمامی شهرداری ها و بخشداری ها خواسته شده صدور پروانه ساختمانی منازل آسیب دیده از سیلاب را به صورت رایگان انجام دهند.

وی بیان کرد: مقرر شده که ساکنان روستاهای آسیب دیده از سیلاب به عنوان موقت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گیرند و این نهاد باید این اقدام را ظرف مدت یک ماه اجرایی کند.

وی گفت: از ۱۷ هزار ۸۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده از سیلاب هفت هزار و ۳۰۰ واحد کاملاً تخریبی هستند و برای چهار هزار واحد پرونده آماده شده و تا امروز ۴۰۰ واحد جهت دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند.

کد خبر

  2 اردیبهشت 1398
بخش : داخلی / اقتصادی
کد خبر: 61822
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام