به ریاست مهندس حمیدی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گلستان:
جلسه کمیته حمایت از تولید و اشتغال قرارگاه بازرسی و نوسازی مناطق سیل‎زده برگزار شد

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ جلسه کمیته حمایت از تولید و اشتغال قرارگاه بازرسی و نوسازی مناطق سیل‎زده با هدف بررسی وضعيت شغل‎هاي از دست رفته در مناطق سيل‎زده و احياء مجدد آنها به ریاست مهندس حمیدی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان برگزار شد.
حمیدی در این جلسه که مدیران دستگاه‎های اجرایی بخش اقتصادی حضور داشتند، گفت: مدیریت جامع بحران سیل اخیر (عملیات پیشگیری، آمادگی، مقابله، بازسازی، بازتوانی، هماهنگی و تقسیم کار) در دستگاه‎های اجرایی و همه نهادها و سازمان‎های همکار و موثر بر عهده وزیر کشور بوده است.
وی تصریح کرد: برنامه‎ریزی‎ باید به گونه‎ای باشد که از همه توان نیروها و نهادهای عمومی غیردولتی حداکثر بهره‎گیری شود و دیوان‎سالاری اداری و مقررات دست و پاگیر مانع کندی در همکاری آنها در این حادثه مهم نشود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با اشاره به وظایف کمیته حمایت از تولید و اشتغال قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‎زده گفت: پيگيري تكاليف محوله (بندهاي ارجاعی مصوبات قرارگاه توسط دبيرخانه قرارگاه) از دستگاه‎هاي ذيربط و پيگيري دريافت گزارش اقدامات انجام شده از كميته‎هاي متناظر استانی برای جمع‎بندي اقدامات انجام شده و ارائه گزارش جامع هفتگی به دبيرخانه قرارگاه از وظایف این کمیته است.
وی راهبري كميته‎هاي متناظر استانی، بررسی وضعيت شغل‎هاي از دست رفته در مناطق سيل‎زده و احياء مجدد آنها، برنامه‎ريزي براي ايجاد شغل‎هاي جديد در مناطق سيل‎زده، پيگيري برای تامین منابع مالی مورد نياز اشتغال مناطق آسيب‎ديده و  تشويق سرمايه‎گذاري‎هاي جديد با هدف افزايش اشتغال را از دیگر وظایف کمیته حمایت از تولید و اشتغال اعلام کرد.
حمیدی شناسايی پتانسيل‎هاي مناطق سيل‎زده و معرفی به سرمايه‎گذاران، نظارت عاليه بر اقدامات استانی در زمينه اشتغال و تشكيل كميته‎هاي كارشناسی با هدف ارزيابی مستمر ميدانی اقدامات را از دیگر وظایف کمیته حمایت از تولید و اشتغال بیان کرد.
گفتنی می‎شود کمیته حمایت از تولید و اشتغال قرارگاه بازرسی و نوسازی با حضور دستگاه‎های اجرایی امور اقتصاد و دارايی، سازمان برنامه و بودجه، صنعت، معدن و تجارت، جهاد كشاورزي، بانک مركزي جمهوري اسلامی، بنياد بركت، كميته امداد امام خمينی (ره)، بنياد مستضعفان، جمعيت هلال احمر، بهزيستی و مديريت بحران كشور برگزار می‎شود. 

  29 اردیبهشت 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 62076
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام