مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:
۸۵۰۰ دستگاه کامیون محصولات کشاورزان را جابه‌جا می‌کند

نتیجه تصویری برای باربری با کامیون در مزارع

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه جابه‌جایی و حمل محصولات کشاورزی در استان بدون مشکل در حال انجام است، از صدور روزانه دو هزار بارنامه در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری گلستان، مهدی میقانی اظهار کرد: با شروع فصل برداشت محصولات کشاورزی، روزانه دو هزار مورد بارگیری این محصولات و دیگر کالاها به استناد بارنامه از استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلی در جابه‌جایی و حمل محصولات کشاورزان وجود ندارد گفت: حدود هشت هزار و 500 دستگاه کامیون در استان و همچنین چند هزار دستگاه کامیون از سایر نقاط کشور در این ایام سال در استان فعالیت می‌کنند.

میقانی افزود: با توجه به پیش‌بینی برداشت دو میلیون تن محصول کشاورزی استراتژیک در استان، از سایر استان‌ها نیز کامیون برای حمل و نقل این محصولات به این منطقه اعزام شده است.

وی با تأکید براینکه اینکه هم اکنون مشکلی برای حمل و نقل محصولات کشاورزی در استان وجود ندارد، گفت: دستگاه‌های متولی باید در مراکز خرید سریع‌تر نسبت به تحویل و تخلیه بار کامیون‌ها اقدام کنند تا سبب شکل‌گیری صف‌های طولانی در مراکز خرید محصولات نشود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به حساسیت حمل و نقل محصولات و همزمانی برداشت چندنوع محصول کشاورزی از جمله گندم، جو، کلزا و غیره در استان گفت: نظارت‌های ما بر روند تخلیه بار در مراکز خرید محصولات از سوی گشت‌های بازرسی در حال انجام است.

  12 خرداد 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 62211
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام