مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفری به استان گلستان مطرح کرد؛
پروژه های مشارکتی زمین و مسکن گامی در تحقق رونق تولید مسکن خواهد بود

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در حاشیه جلسه شورای مسکن استان گلستان که با حضور استاندار، اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن و مسئولان استانی تشکیل شد از برنامه جدید سازمان متبوعش در واگذاری زمین های داخل محدوده شهرها برای اجرای پروژه های مشارکتی با همکاری انبوه سازان بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ علی نبیان با اشاره به اینکه در برخی استانها عقد قراردادهای مشارکتی و عملیات احداث پروژه ها  آغاز شده گفت: امیدواریم با اجرای این پروژه ها شاهد رونق تولید مسکن و اجرای فرمان مقام معظم رهبری در رفع مشکل مسکن مردم باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی پروژه های مشارکتی را گام دوم طرح اقدام ملی در تولید 400 هزار واحد مسکونی طی دوسال آتی برشمرد و افزود: براین اساس مقرر شده زمین این پروژه ها توسط بخش دولتی و ساخت آن توسط انبوه سازان بخش خصوصی رقم بخورد.

وی از شناسایی مداوم زمین های دولتی مناسب توسط ادارات کل راه و شهرسازی استانها خبر داد و اعلام کرد: میزان این زمین ها روز به روز تغییر می کند تا بتوانیم شاهد حداکثر تولید پروژه های مشارکتی در کشور باشیم.

علی نبیان همچنین از اتمام پروژه های مسکن مهر استان گلستان تا آذرماه سال جاری خبر داد و گفت: اتمام پروژه های مسکن مهری که مشکلات حقوقی دارند زمان بیشتری می برد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این موضوع که تامین منابع مالی لازم برای این پروژه ها براساس قانون بودجه سال 98 توسط سازمان ملی زمین و مسکن صورت می گیرد، گفت: امیدواریم با یک همت همگانی تا پایان امسال شاهد اتمام کلیه پروژه های بدون مشکل حقوقی در سراسر کشور باشیم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با توضیح این مطلب که پروژه های مسکن مهر در سه مجموعه در حال ساخت هستند، اظهار داشت: مسکن مهرهای شهرهای بالای 25 هزار نفر توسط سازمان ملی زمین و مسکن، برای شهرهای زیر 25 هزار نفر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و در شهرهای جدید توسط شرکت عمران شهرهای جدید اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد: 500 هزار واحد مسکن مهر در کشور باقیمانده که تا پایان سال به تدریج تکمیل خواهد شد.

این مدیر ارشد حوزه زمین و مسکن با اشاره به خسارات سیل اخیر استان گلستان گفت: شناسایی ساختمان هایی که در حریم رودخانه ها ساخته شده اند انجام شده و زمین هایی که متعلق به دولت و تحت اختیار سازمان ملی زمین و مسکن هستند در اختیار بنیاد مسکن قرار خواهند گرفت تا بتوانند با تسهیلات ویژه دولتی آن را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

لازم به ذکر است مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با همراهی اعضای هیات مدیره این سازمان در سفری دو روزه به استان گلستان در نشستهای شورای مسکن استان در استانداری گلستان، شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گلستان در محل اداره کل راه و شهرسازی و جلسه مشترک با نمایندگان وزارت دفاع و فرماندهی لشگر 30 گرگان شرکت و از پروژه های طرح آفتاب و مسکن مهر سعد آباد این استان نیز بازدید کرد.

  23 خرداد 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 62287
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام