مدیر کل شیلات گلستان:
گلستان ظرفیت صادرات میگو به استان های جنوبی را دارد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/4/11/10163259_539.jpg

مدیر کل شیلات گلستان گفت: در صورت نیاز استان های جنوبی به بچه میگو سالم و یا کیفیت، گلستان ظرفیت صادرات میگو به استان های جنوبی را دارد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ، سید جواد قدس علوی گلستان در مدیر کل شیلات گلستان گفت: استفاده از روش خوراک دهی و هوادهی تا مقصد یکی از نوآوری‌ها و ابتکارات شرکت تعاونی محک گمیشان در ده سال گذشته است و حمل بچه میگو به استان‌های جنوبی می‌تواند با این روش انجام شود که در این صورت درصد تلفات نیز به شدت کاهش می‌یابد.

وی گفت: در صورت نیاز استان‌های جنوبی به بچه میگو سالم و یا کیفیت، شرکت تولید بچه میگو محک گمیشان، این ظرفیت را دارد که با هماهمنگی دامپزشکی، به این استان‌ها بچه میگو صادر کند.

قدس علوی افزود: این مرکز با انجام آزمایش‌های لازم و با بهره گیری از تجربه، تخصص، در سال جاری تولید ۵۰ میلیون قطعه بچه میگو را در دستور کار قرار داد.

وی گفت: از سال آینده این میزان به ۱۰۰ میلیون قطعه خواهد رسید که با این وجود، بخش اعظمی از نیاز مجتمع پرورش میگو گمیشان مرتفع خواهد شد.

  11 تیر 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 62414
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام