مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:
بهره برداری از یک دوربرگردان ایمن بابیش از 20 میلیارد ریال هزینه در گلستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از بهره برداری یک دوربرگردان ایمن با بیش از 20 میلیارد ریال هزینه بزرگراه گرگان- کردکوی واقع در غرب استان خبرداد و گفت: این دوربرگردان از پروژه های اولویت داری است که ساخت آن در سال 98 به تصویب کمیسیون ایمنی راههای استان رسیده است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، "مهدی میقانی" روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار اظهار کرد: این دوربرگردان پیش از این به شکل نوک منقاری بوده که به جهت افزایش ایمنی، کاهش تصادفات و بهبود ترددها به شکل UTURN و استاندارد و مورد تائید آیین نامه 415 که نوع بریدگی ها را مشخص می کند، ساخته شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این دوربرگردان پیمانکار خاصی گرفته نشده و فقط با امکانات و تجهیزات و ماشین آلات موجود اداره کل اجرا شده ، اظهارکرد: قطع درختان اطراف دوربرگردان و انتقال آنها به محور گرگان- آق قلا برای کاشت مجدد، زیرسازی و آسفالت اضافه عرض ها و ساخت 2 کیلومتر راه و نصب گاردریل جهت رفاه حال و دسترسی ایمن کاربران جاده ای و جلوگیری از واژگونی خودروها در ضلع شمال و جنوب بریدگی از جمله کارهایی است که برای احداث این دوربرگردان انجام شده است.

به گفته میقانی، تجدید خط کشی ها و اصلاح روشنایی محور براساس طرح جدید، تهیه و نصب تابلوهای اطلاعاتی مورد نیاز و استفاده از بلوک های بتنی مفصلی در ساخت دوربرگردان، از کارهای اجرایی دیگر در این دوربرگردان می باشد.

وی یادآورشد: این دوربرگردان به نام ورسن و در کیلومتر پنج بزرگراه گرگان- کردکوی واقع است.

استان گلستان بالغ بر 5 هزار کیلومتر راه دارد.

  1 مرداد 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 62530
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام