استاندار گلستان در بازدید رئیس بنیاد مستضعفان از کارخانه سیمان پیوند گلستان مطرح کرد؛
تلاش داریم صادرات کارخانه سیمان پیوند از مرز زمینی اینچه برون انجام شود

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت صادرات در رشد اقتصادی استان ، اظهار کرد: بخش عظیمی از صادرات کارحانه سیمان از بندر امیرآباد در فاصله 300 کیلومتری از آن انجام می‌شود که جهت کاهش هزینه‌های ناشی از آن در تلاشیم با هماهنگی‌های صورت گرفته در مرز زمینی اینچه‌برون این بعد مسافت را به یک پنجم فاصله بندر امیرآباد کاهش دهیم.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران، دکتر هادی حق شناس شامگاه چهارشنبه 23 مرداد در بازدید از کارخانه سیمان پیوند با همراهی مهندس پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان، تصریح کرد: این کارخانه بزرگترین و تنها کارخانه سیمان استان است و در زمینه اشتغالزایی 94 درصد از کارکنان این کارخانه را افراد بومی محلی تشکیل می‌دهند.

وی تأمین سیمان مورد نیاز مناطق سیل زده استان را از مزایای مهم این کارخانه دانست و افزود: برای هر واحد احداثی 8 تن و تعمیراتی یک تن سیمان در نظر گرفته شده است که از محل این کارخانه تأمین می‌گردد که این امر باعث کاهش قیمت تمام شده واحدهای احداثی در مناطق سیل‌زده می‌گردد.

دکتر حق شناس خاطرنشان کرد: رعایت محیط زیست از اولویت های ماست و طبق دستور رئیس بنیاد مستضعفان مسائل زیست محیطی کارخانه سیمان پیوند گلستان رعایت می شود.

همچنین در این بازدید شبانه رئیس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: حدود 25 درصد از 48 هزار تن تعهد سیمان از سوی بنیاد مستضعفان برای مناطق سیل زده استان گلستان تحقق یافته و تحویل داده شده است.

وی گفت: این کارخانه علاوه بر تولید سیمان برای بخش‌های داخلی کشور در استان های گلستان و مازندران به کشورهای همسایه نیز صادرات انجام می دهد.

لازم به ذکر است رئیس بنیاد مستضعفان به قدرشناسی از زحمات کارکنان کارخانه سیمان دستور داد به تمامی 306 پرسنل شاغل در این کارخانه پاداش اهدا شود.

گفتنی است شرکت سیمان پیوند گلستان با هدف تولید انواع سیمان و فراورده های سیمانی در سال 1382 بصورت شرکت سهامی خاص تأسیس گردید و ظرفیت تولید یک میلیون تن کلینکر در سال (یک میلیون و پنجاه هزار تن سیمان در سال) را دارد.

  24 مرداد 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 62623
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام