مدیرعامل صنایع شیر ایران در دیدار با استاندار گلستان؛
کشت وصنعت پگاه گلستان در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی

مهندس قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران در دیدار دکتر حق شناس استاندار از موافقت اولیه استاندار گلستان با ایجاد کشت وصنعت پگاه گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، مدیر عامل صنایع شیر ایران گفت : بخشی از اعتبار این پروژه باید از منابع ملی تامین شود که با دفاع مدیران ثنایع شیر کشور و مدیران عالی استان این مهم محقق خواهد شد.

وی با اعلام خرسندی از حمایت استاندار گلستان و دفاع از این طرح در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور اعلام کرد، گلستان استان معین ستاد است و خوشبختانه وزیر رفاه فرماندهی این ستاد را دارد و صنایع شیر هم از زیر مجموعه این وزاتخانه است که این امر میتوان به پروژه سرعت دهد.

مدیر عامل صنایع شیر ایران گفت ما در پگاه گلستان ۳۵۰ تن ظرفیت تولید محصول داریم که با توجه به کمبود شیر در استان از نصف این ظرفیت استفاده میکنم و ایجاد کشت و صنعت میتواند در مرحله اول میتواند مسکل تولید ما را حل کند و بخشی دیگر میتوان کارخانه گلستان را توسعه دهد.

وی در بخش پایانی سخنانش اعلام کرد این پروژه سهم بسیار مهم در اشتغال زایی مسقیم وغیر مستقیم گلستان دارد ومرتبط با بافت کشاورزی و دامپروی منطقه است.

  24 مهر 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 62851
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام