رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان:
مسافران نوروزی با قطار از گرگان به اینچه برون می روند

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت که احداث راه آهن گرگان - بجنورد - مشهد به عنوان یکی از مصوبات سفر اول هیات دولت به این استان، مورد نظر و تاکید دکتر روحانی رییس جمهوری است.

محمدرضا قربانی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار اظهار داشت: در این ایام قطار گردشگری با ریل باس‌های گرگان به اینچه برون علاوه بر دوشنبه و جمعه، در روز‌های پنجشنبه نیز اقدام به جابه جایی مسافران خواهد کرد.
وی افزود: مسافران و گردشگران می‌توانند به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت رجا و همچنین دفاتر و آژانس‌های مسافرتی که زیر مجموعه راه آهن هستند بلیت این سفر را خریداری کنند.
وی افزود: در صورت افزایش تقاضا، تردد قطار در مسیر گرگان - اینچه برون، در روزهای بیشتری انجام خواهد شد.
بگفته وی زمان حرکت قطار از گرگان ساعت 10:10 دقیقه و زمان برگشت نیز ساعت 14:30 دقیقه است .
اینچه برون به عنوان مرکز بخش داشلی برون شهرستان گنبدکاووس و در همسایگی جمهوری ترکمنستان 80 کیلومتر با شهرهای گنبدکاووس و نیز گرگان مرکز استان گلستان فاصله دارد.
اینچه برون که به مرز پُل نیز مشهور است، یک نقطه مهم اتصال و آمد و شد مرزی بین ایران و جمهوری ترکمنستان به شمار می رود.
علاوه بر بازارچه مرزی اینچه برون، وجود مراتع سر سبز و تالاب های بین المللی آلاگل، آلما گل و آجی گل، جاذبه های گردشگری این منطقه را دو چندان کرده است.

  24 اسفند 1397
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 61351
مرجع: ایرنا
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام