مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان :
آسفالت باند غربی محور کردکوی – بندر ترکمن به زودی تکمیل می شود

مديركل راه و شهرسازي استان گلستان از آسفالت حدود 7 کیلومتر از لاین غربی محور كردكوي - بندر ترکمن با هدف افزايش ضريب ايمني آن خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، مهندس "حسین محبوبی" در بازدید محور فوق در روز گذشته بیان داشت: طول محور کردکوی –بندر ترکمن حدود 10 کیلومتر می باشد که در حال حاضر بخش اعظمی از عملیات زيرسازي و تعريض ابنيه فني آن شامل پل ها و آبروها انجام شده است.
محبوبی ادامه داد: اين پروژه، ملي و پيوست بودجه سنواتي است كه از سال 89 شروع شده که در این راستا حدود 95 درصد باند غربی عملیات اجرای زیرسازی آن تا سطح زیر آسفالت تکمیل گردیده و در همین باند اجرای آسفالت به طول تقریبی 7 کیلومتر نیز به اتمام رسیده است. 
وي ادامه داد : در باند شرقی محور عملیات زیر سازی تا سطح زیر ساب بیس تکمیل و عملیات اجرای ساب بیس و تکمیل لایه های زیر سازی در حال انجام میباشد .

 

مدیر کل راه و شهرساز ی استان گلستان افزود: با تخصیص اعتبار سالجاری که حدود 6 میلیارد تومان می باشد ضمن تکمیل باقی مانده عملیات اجرای بیس باند غربی نسبت به تکمیل آسفالت لایه اول اقدام و همچنین نسبت به تکمیل بخشی از عملیات اجرای زیر سازی باند شرقی اقدام می گردد.

  13 خرداد 1399
بخش : اقتصادی
کد خبر: 63476
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام