استاندار گلستان در دومین جلسه طرح اقدام و مقابله با تحریم:
هدف ما دستیابی به توسعه پایدار با استفاده از مزیت های استان است

استاندار گلستان با اشاره تولید محصولات کشاورزی که از مزیت های اصلی استان است، اظهار کرد: به دنبال آن هستیم که با استفاده از مزیت های نسبی استان به توسعه پایدار دست یابیم.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس صبح امروز چهارشنبه 8 مرداد در دومین جلسه طرح اقدام و مقابله با تحریم های ظالمانه که در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان برگزار شد، تصریح کرد: خام فروشی محصولات کشاورزی به نفع استان نیست و باید با ایجاد صنایع تبدیلی، اشتغال و ارزش افزوده ایجاد کنیم.
وی با اشاره به موضوعات مطروحه در این جلسه، خاطرنشان کرد: قریب به 10 طرح تحولزا برای استان تعریف شده که اجرای آنها الفبای توسعه پایدار در استان خواهد بود.
وی ایجاد بندرخشک، اجرای طرح طبیعت گردی آشوراده، اجرای پروژه پتروشیمی، ایجاد بندر، ایجاد کارخانه های نوآوری و توجه به جوانان خلاق در حوزه فناوری اطلاعات و .. را از جمله این طرح ها اعلام کرد.
استاندار گلستان با اشاره به اجرای طرح کاداستر و سند دار شدن اراضی استان، این اقدام را یکی از اقدامات مهم و خوب استان دانست که طی دوسال اخیر در حال اجرا می باشد و گفت: اولین قدم در راه رسیدن به توسعه آن است که سازمانهای دولتی و خصوصی با اسناد باهم صحبت کنند.
 دکتر حق شناس همچنین بر اجرای طرح های اقتصادی در زمان تعیین شده ای که در آن مقطع زمانی دارای توجیه اقتصادی هستند تأکید کرد.

  8 مرداد 1399
بخش : اقتصادی
کد خبر: 63630
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام