مرز زمینی اینچه برون کی بازگشایی می‌شود؟

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/5/23/12399259_144.jpg

رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در استان گلستان گفت: با اعلام دولت ترکمنستان مرز زمینی اینچه‌برون که بعد از شیوع ویروس کرونا بسته شده بود، به زودی بازگشایی می شود .

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، ذوالفقار امیرشاهی رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در استان گلستان گفت: با اعلام دولت ترکمنستان مرز زمینی اینچه‌برون که بعد از شیوع ویروس کرونا بسته شده بود، از ۱۱ شهریورماه دوباره بازگشایی و صادرات کالا و تردد کامیون از سر گرفته می‌شود.

 

ذوالفقار امیرشاهی گفت: ملیت‌های مختلفی اعم از ۹ هزار قزاق، ۳۳ هزار افغانستانی و ملیت‌های عراقی، گرجی و آذری با انگیزه‌های مختلفی مانند تحصیل، کار و اقامت در استان گلستان زندگی می‌کنند.

 

 امیرشاهی بیان کرد: از شهروندان گلستانی زندانیانی در کشور‌های عراق، ترکمنستان، امارات، قطر و ترکیه داریم که بیشترین علت زندانی شدن این افراد، آشنا نبودن با قوانین و مقررات دیگر کشور‌ها است.

 

امیرشاهی گفت: در حال حاضر کار‌هایی از جمله تمدید گذرنامه، تمدید پروانه کار و تحصیل، تأیید اسناد تجاری و معرفی تولیدات گلستان به خارج از کشور در نمایندگی وزارت امورخارجه در استان گلستان انجام می‌شود.

  23 مرداد 1399
بخش : اقتصادی
کد خبر: 63675
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام