تحصیل در ترکیه و افتتاح حساب بین المللی

به دلیل وجود تحریم های بانکی در حال حاضر یعنی در زمستان سال 99 تاجران و به طور کل مردم ایرانی به راحتی نمی توانند ارز مورد نیاز خود را از کشور خارج نمایند یا ارز حاصل از فروش محصولات و خدماتشان را به ایران بازگردانند. از طرفی بانک مرکزی ایران برای فعالان عرصه ی اقتصاد، محدودیتی برای خارج نمودن ارز از کشور قرار داده که این محدودیت مانع از انجام معاملات بین المللی برای این تبادلات ارزی خرد به وجود آورده است.

 بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی  مبنی برعدم خروج ارز همراه مسافر به میزان 10 هزار دلار از ایران، عملا بازرگانان و تجار با مشکل جدی مواجه گردیده اند. چرا که ارز مورد نیاز این بخش به دلیل مسافرت‌های کاری و رفت‌و‌آمدهای متعدد برای انجام مذاکرات تجاری، بیش از رقم مصوب بانک مرکزی است.

از سوی دیگر عدم دسترسی ایرانیان به سیستم بانکی، صاحبان کسب و کارهای خرد را وادار به استفاده از روشهای سنتی مبادله می نماید که در مقابل بانکداری نوین جهانی بسیار نا ایمن و غیر قابل اعتماد می باشد.

صاحبان تبادلات ارزی خرد برای پرداخت هزینه ی صادرات یا واردات کالاها مجبورند به واسطه هایی اعتماد نمایند که هر آن ممکن است سرمایه ی آنها را از دستشان بربایند، در حالی که فعالان اقتصادی ایرانی در این بین هیچ حامی قانونی نخواهند داشت. در معادلات اقتصادی بین المللی وجود بانکها اعتبار و اطمینان قابل ملاحظه ای برای هر دو طرف خریدار و فروشنده فراهم نموده است.

تجار و افرادی که در این زمینه تبادلات ارزی مشکل هستند می توانند با افتتاح حساب بین المللی در ترکیه بخش قابل توجهی از این مشکلات را حل کنند، افتتاح حساب ارزی در ترکیه سبب می گردد که شما بتوانید در سطح جهانی به مبادله تجاری بپردازید و درآمدهای حاصل از مبادلات تجاری خود را دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید

 

 

حل مشکل تبادل ارزی دانشجویان خارج از کشور با افتتاح حساب بین المللی در ترکیه

فعالان  در کسب و کارهای خرد نه با روش های سنتی مانند اعتماد به طرف معامله یا تهاتر نه با روشهای نوینی مانند ارزهای دیجیتال نمی توانند به فعالیتهای اقتصادیشان در فضای بین المللی ادامه دهند. بهترین راه حل پیوستن به سیستم بانکی بین المللی است که این امر با افتتاح حساب بین المللی در ترکیه امکان پذیر خواهد بود. چرا که با افتتاح این حساب توانایی نقل و انتقال ارز در مبادلات اقتصادی برای کسب و کارهای کوچک امکانپذیر خواهد بود. خریدهای اینترنتی یا دریافت وجه نقد از تمامی کارتخوانهای مجهز به سرویس ارزی در تمامی دنیا نیز با افتتاح این حساب برای فرد میسر می گردد علاوه بر موارد مذکور باید توجه داشته باشید که دانشگاه های ترکیه در بین کشورهای دنیا از اعتبار علمی بالایی برخوردار هستند به طوری که مدارک علمی این کشور در بسیاری از کشورهای دنیا مورد ارزشیابی بالا قرار می گیرد و همین امر باعث شده که ایرانیان بسیاری برای تحصیل در ترکیه اقدام کنند، این دسته از افراد نیز برای تبادلات ارزی خود با داخل ایران دچار مشکل می شوند و باید یک حساب بین المللی افتتاح نمایند، برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط تحصیل در ترکیه می توانید به لینک زیر مراجعه کنید: https://www.aloapply.com/studying-in-turkey/

 

چگونه در ترکیه حساب بین المللی افتتاح کنیم؟

حال ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که چگونه می توانید در کشور ترکیه حساب بین الملل افتتاح کنید، تمامی بانک های ترکیه زیر نظر بانک مرکزی ترکیه و مشمول قوانین بانکداری این کشور می باشند، از این رو شرایط افتتاح حساب در آن ویژه می باشد و متقاضیان باید مدارک مورد نیاز را به بانک تحویل دهند، برخی از مهم ترین مدارکی که برای افتتاح حساب در ترکیه نیاز است را در لیست زیر مشاهده می کنید:

-        فرم درخواست

-        کارت شناسایی ( گواهینامه، گذرنامه، شناسنامه معتبر)

-        تاییدیه آدرس ( تاییدیه توسط یک قبض آب و برق  یا مدرک بانکی معتبر)

برای کسب اطلاعات دقیق در رابطه با افتتاح حساب بین الملل می توانید به سایت الو اپلای به آدرس aloapply.com مراجعه نمایید، همچنین لازم به ذکر است که موسسه مهاجرتی الواپلای همواره آماده ارائه خدمات افتتاح حساب و همچنین مشاوره به شما می باشد، متقاضیان گرامی می توانید از طریق کانال های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، کوچه بیست و پنجم، پلاک 24، طبقه 2، واحد 2

شماره تماس: 021-88884645

ایمیل: alo@aloapply.com

تگ ها:

 افتتاح حساب

 ترکیه

بانک های ترکیه

 سرمایه گذاری در ترکیه

  25 اسفند 1399
بخش : اقتصادی
کد خبر: 64121
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام