فرمانده انتظامی گنبدکاووس:
دستگیری میوه‌فروشی که حساب بانکی مشتریانش را خالی می‌کرد

نتیجه تصویری برای دستگیری

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: میوه‌فروشی که کارت بانکی مشتریان را اسکن و اقدام به خالی کردن حساب‌های آنان می‌کرد دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ محمود علی‌فر اظهار کرد: در پس شکایت شهروندان در خصوص خالی کردن حساب‌های بانکی آنان از سوی یک میوه‌فروش، با همکاری پلیس فتا این فرد که کارت بانکی افراد را اسکن می‌کرد در محدوده خیابان سرابی شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه پلیس حساب 235 میلیون تومانی خاطی را مسدود کرده است، گفت: متهم با اسکن کارت بانکی مشتریان و داشتن رمز کارت، در فرصت مناسب برداشت غیرمجاز انجام می‌داد.

علی‌فر افزود: تاکنون 23 مشتری از این واحد صنفی مبنی بر برداشت غیرمجاز به مبلغ 90 میلیون تومان شکایت کرده‌اند.

وی بیان داشت:  متهم  با بکارگیری چهار نفر و افتتاح حساب بانکی برای آنها و اجاره مغازه به مدت یک ماه با مبلغ چهار ونیم میلیون تومان  از حساب افراد غیر مجاز برداشت می‌کرد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از شهروندان خواست در صورت خرید از این واحد صنفی و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی خود شکایت خود را به نیروی انتظامی اعلام کنند.

  20 خرداد 1398
بخش : حوادث
کد خبر: 62266
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام