معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی گلستان:
اختصاص ۴۷۶ میلیارد ریال اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی به استان

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از ابلاغ اعتبار قرض الحسنه مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
موسی بی باک در گفت و گو با خبرنگار گلستان فردا اظهار کرد: در راستای اجرای قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و در جهت توسعه و پایداری و هدفمند سازی مشاغل خانگی در استان مبلغ ۴۷۶ میلیارد ریال تسهیلات در سال ۱۴۰۰ به استان گلستان اختصاص یافته است که این تسهیلات توسط بانک های توسعه تعاون و رفاه کارگران پرداخت خواهد شد.
بی باک تصریح کرد: این تسهیلات به متقاضیانی که طرح ها ی آنان منطبق بر ظرفیت و اولویت های منطقه و مورد تأیید دستگاه اجرایی ذیربط بوده و توجیه اقتصادی و فنی لازم را داشته باشند و آماده ورود به بازار و دارای مجوزباشند پرداخت خواهد شد .
وی خاطر نشان کرد : اشخاص ) پشتیبان / پیشران ( بویژه پیشران های فعال در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که در صدد توسعه فعالیت شان هستند، برای دریافت تسهیلات در اولویت قرار دارند.
بی باک افزود: در سال گذشته اعتبار استان گلستان در حوزه مشاغل خانگی ۵۸ میلیارد ریال بود که توسط بانکهای رفاه کارگران و توسعه تعاون به متقاضیان پرداخت شد که منجر به اشتغالزایی ۵۹۰ نفر شده است .
وی در خاتمه گفت : متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت ثبت نام درسامانه مشاغل خانگی به آدرس https://mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir مراجعه و پس از تکمیل فرمهای ثبت نام جهت پیگیری و تشکیل پرونده به دستگاه های اجرایی مرتبط مراجعه نمایند .

  18 مرداد 1400
بخش : اقتصادی
کد خبر: 64646
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام