شمارش معکوس برای تحقق وعده استاندار گلستان

استاندار گلستان در بدو ورود به نگارستان ایران قول داده بود که سهمیه یک تیم لیگ یکی فوتبال کشور را به گلستان بیاورد. خودِ ما نوشتیم و گفتیم که به دلیل آماده نبودن زیر ساخت های لازم، خرید سهمیه لیگ یک نیازی نیست و شخص استاندار نیز برنامه هایش را از لیگ یک به لیگ ۲ تعدیل داد.


امسال خبری از لیگ ۲ هم نبود. تنها یک راه برای تحقق وعده های استاندار گلستان باقی مانده و آن هم حمایت از دارایی بی پناه برای صعود به لیگ ۲ فوتبال کشور است.

آقای استاندار ، دارایی گز یعنی همان تیم روستایی بی نام و نشان، اکنون در صدر جدول گروه ۲ رقابت های لیگ ۳ فوتبال کشور است و این روزها بازیکنانش برای حفظ آبروی استان، با ساندویچ و نیمرو از این گوشه به آن گوشه کوله به دوشند و جالب آنکه برخی از بازیکنانش مردان باغیرتی هستند که شغل ثابت برای تامین معاش خانواده ندارند و عده ای دیگر هم جوانانی هستند که برای اصلاح موهایشان و یا خرید بستنی قیفی چشم به جیب پدر دوخته اند؛ اما با همه سختی ها و ناملایمات، تنها دارایی و سرمایه ی دارایی شده اند و مسیر جاده های شمال و جنوب و شرق و غرب کشور را در پیش گرفته اند تا کشتی وعده های شما و رویای هواداران گلستانی به گِل ننشیند.

آقای استاندار، تیمی که با کمک های هزار و ۲هزار و ۵ هزار تومانی روستائیان در لیگ ۳ کشور آقایی می‌کند؛ این روزها بدجور اوضاع و احوالش طوفانی است و شاید هم بهتر است بگوییم؛ دیگر رمقی در وی نمانده و نایی برای پیشقراولی در جدول رقابت ها ندارد.

هنوز دیر نشده؛ دارایی گز از نیمه راه گذشته است و شمارش معکوس را برای تحقق وعده استاندار و رسیدن به افتخاری بزرگ آغاز کرده است. با وجود همه همراهی های مردم، خیّران، فرماندار بندرگز و مدیر کل ورزش و جوانان گلستان، اما توجه ویژه و اقدامات عملی و عاجل استاندار گلستان در مقطع حساس کنونی مطمع نظر است تا زبانم لال، نشود روزی که دارایی بر باد رود که بی شک دارایی فوتبال گلستان از دست رفته است.

اسماعیل البرزی

  13 اسفند 1397
بخش : ورزشی / یادداشت
کد خبر: 61243
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام