به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش؛
اجرای بیش از 250برنامه فرهنگی ورزشی در گلستان

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان از برگزاری و اجرای بیش از 250 برنامه متنوع فرهنگی ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در سطح استان خبر داد .

به گزارش گلستان فردا، قاسم برزمینی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 250 برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در هفته « تربیت بدنی و ورزش» با همکاری ادارات ورزش و جوانان ، هیئت های ورزشی و تشکل های مردم نهاد ، در سراسر استان برگزار می شود .
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد : مراسم ورزش صبحگاهی با حضور استاندار معزز گلستان و مدیران دستگاه های اجرایی در اولین روز از هفته تربیت بدنی ، نشست صمیمی و هم اندیشی جامعه ورزش و جوانان استان گلستان با حضور حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم گرگان ، دکتر زنگانه استاندار محترم و مجمع نمایندگان استان ، افتتاح چمن مصنوعی مینی فوتبال باغو کناره شهرستان بندرگز ، مراسم کلنگ زنی خانه جودو استان در گرگان و نشست صمیمی کارکنان و بازنشستگان سراسر استان از برنامه های شاخصی است که در طول این هفته برگزار می شود .
برزمینی تاکید کرد : برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله میزبانی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور زیر 21 سال در بندرترکمن (26 مهر لغایت 1 آبان) ، مسابقات کورس ملی اسبدوانی در آق قلا و ادامه روند برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال و والیبال در دو شهر گرگان و گنبد نیز از برنامه های اجرایی هفته فوق است.
 
وی متذکر شد: پیاده روی همگانی خانوادگی در شهرستان های کلاله (پخش زنده از شبکه 3) و علی آباد و برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در شهرستان علی آباد ، همچنین اجرای جشنواره های بومی و محلی نیز در هفته تربیت بدنی و ورزش سال 1401 رقم خواهد خورد .
 
این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد : همه ساله با شروع هفته تربیت بدنی از 26 مهرماه شاهد تلاش متولیان ورزش در نهادینه کردن فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی ورزشی هستیم تا ان شاءالله بتوانیم با سوق دادن جوانان و علاقمندان به سمت ورزش از آسیب های اجتماعی بکاهیم .

  30 مهر 1401
بخش : ورزشی
کد خبر: 67874
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام