معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان:
مرخصی تمامی متخصصان مراکز درمانی دانشگاه زمان وقوع سیل لغو شد

نتیجه تصویری برای دکتر بدخشان معاون درمانی دانشگاه

گرگان- معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: مرخصی تمامی مراکز متخصصان درمانی دانشگاه در زمان وقوع سیل لغو شد.

به گزارش خبرنگار صیدنیوز ؛ عباس بدخشان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در نشست خبری اعضای ستاد بحران دانشگاه اظهار کرد: لغو مرخصی متخصصان مراکز درمانی از زمان وقوع سیل گلستان یکی از مهمترین اقدامات دانشگاه برای ارائه خدمات به سیل زدگان بوده است که تا به این لحظه ادامه دارد.

وی افزود:در طول جریان سیل بالغ بر 100 مورد همکاری از طریق نیروهای و هشت هزار و 732 مورد ویزیت در محل های اسکان سیل زدگان و بیمارستان ها برای این افراد انجام شده که منجر به بستری شدن 521 مورد شد.

بدخشان ادامه داد: با اقدمات انجام شده به موقع در حوزه درمانی در طول روزهای وقوع سیل مشکل خاصی در گلستان پیش نیامد به این صورت که در این مدت 535 مورد ویزیت مادران باردار و 114 مورد جراحی سرپایی انجام شده است.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی با بیمارستان های صحرایی ارتش و سپاه در رابطه با ارائه برخی خدمات درمانی از جمله ان آر آی همکاری لازم را داشته است.

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه اوزانس هوایی یکی از مهمترین خدمات و اقدام های دانشگاه در رابطه با خدمات رسانی به سیل زدگان بوده است، گفت: حدود 700 ماموریت اورژانسی با وجود بالگردهای اورژانس انجام شد که بیشتر این پروازها برای ارائه خدمات به مادران بوده است.

بدخشان سامانه ناب را یکی از ساناه های مهم و کمک کننده برای خدمات رسانی به سیل زدگان عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه 1 میلیون و 600 نفر از گلستانی ها در این سامانه ثبت نام کرده اند، شناسایی بیماران سیل زده از غیر سیل زده را برای دانشگاه آسان تر کرد و رسیدگی به بیماران سیل زده از جمله بیماران خاص در شرایط بهتری انجام شد.

به گفته وی، از زمان سیل تا کنون مبلغ 3 میلیارد و  500 میلیون تومان هزینه خدمت رسانی  در حوزه رسیدگی به سیل زدگان هزینه شده است.

  26 فروردین 1398
بخش : سلامت
کد خبر: 61734

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام