استاندار گلستان:
افراد فاقد بیمه در استان باید تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند

http://www.iribnews.ir/files/fa/news/1398/3/22/3609339_255.jpg

 استاندار گلستان با اشاره به جمعیت استان اظهار کرد: 2.3 درصد از جمعیت استان فاقد هرگونه بیمه هستند و باید در مدت زمان مقرر شده تحت پوشش بیمه سلامت درآیند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس صبح امروز شنبه 30 آذر در هفتمین جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی ، فرهنگی، سلامت و خانواده تصریح کرد: تعطیلی مدارس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش استان نقش موثری در کنترل آنفولانزا داشت و موج اول آن با همکاری همگانی پشت سر گذاشته شد.
وی افزود: با توجه به گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان موج اول این بیماری در استان کنترل شد و البته تمهیدات لازم برای موج دوم اندیشیده شده است.
استاندار گلستان با اشاره به توزیع کیک و کلوچه هایی حاوی قرص در استان خاطر نشان کرد: بر اساس گزارشات ادارات آموزش و پرورش و صنعت معدن تجارت استان مدارس باید بر خرید وسایل جهت بوفه مدرسه ها نظارت کنند تا به هیچ عنوان این خرید ها بدون فاکتور انجام نشود و بتوان در صورت مشاهده موارد مشکوک پیگیری لازم را انجام داد که البته به گفته دانشگاه علوم پزشکی بررسی صورت گرفته از معدود کیک های کشف شده حاوی قرص نشان می دهد که قرص ها خطرناک نبوده اند.
وی خاطر نشان با بیان اهمیت توجه و رسیدگی به آسیب های اجتماعی گفت: باید در کارگروه ویژه ای وضعیت طلاق در استان مورد بررسی قرار گیرد و البته در تهیه آمار نیز دقت لازم صورت گیرد.
لازم به ذکر است در هفتمین جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی ، فرهنگی، سلامت و خانواده با حضور استاندار گلستان تعدادی از دستگاه های اجرایی گزارشی از فعالیت ها و اقدامات خود ارائه کردند و  دستورات لازم جهت پیگیری و رفع مشکلات صادر شد.

  30 آذر 1398
بخش : سلامت
کد خبر: 63043
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام