استاندار گلستان:
بار بستری بیماران کرونایی دو برابر شد

استاندار گلستان گفت: بار بستری بیماران کرونایی در استان گلستان نسبت به هفته گذشته دو برابر شده است.

به گزارش گلستان فردا، هادی حق شناس ظهر امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: برای گروه های سنی که ظرف زمانی مشخص شده باید برای واکسیناسیون مراجعه کنند و در سه شهر گمیشان، آق قلا و مراوه تپه به دلیل آنکه گروه سنی از واکسیناسیون کرونا استقبال نکردند واکسیناسیون گروه سنی ۵۰ سال در این شهرها را آغاز می کنیم.

وی با بیان اینکه بار بستری بیماران کرونایی در استان گلستان نسبت به هفته گذشته دو برابر شده است، ادامه داد: در پایان هفته محدودیت های کرونایی تشدید می شود و اگر در سه روز گذشته میزان بار بیماران کرونایی روند کاهشی پیدا نکرد به سمت تعطیلی پاساژها، اصناف و غیره می رویم.

حق شناس افزود: اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود می تواند این پیک کرونا استان و کادر درمانی را دچار مشکل کند.

وی با بیان اینکه درصدد بودیم که ورودی مسافران را محدود کنیم که با مخالفت ستاد ملی کرونا رو به رو شد، گفت: برخی از مدیران محدودیت حضور کارکنان در دستگاه های اجرایی را رعایت نمی کنند و حتما باید در دستگاه های اجرایی در شهرهای وضعیت قرمز با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه، معلمان و اساتید و جزایر کشور بدون توجه به گروه سنی واکسینه خواهند شد، گفت: در شهر گرگان وضعیت به سمت فوق قرمز پیش می رود و اگر تالارهای پذیرایی در این شهر رعایت نکنند حتما پلمپ می شوند.

حق شناس با بیان اینکه اگر یک مورد تالارها باز شود مسئولان ذی ربط باید پاسخگو باشند، افزود: مسئولیت رعایت پروتکل های بهداشتی با فرماندار است و باید بر عملکرد دستگاه های اجرایی نظارت کنند.

  26 تیر 1400
بخش : سلامت / جامعه
کد خبر: 64558
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام