رئيس دادگستري گلستان:
کاهش ورودی پرونده با کمک علما و روحانيون

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/3/26/10081467_492.jpg

رئيس دادگستري گلستان گفت:علما و روحانيون براي حل و فصل دعاوي و کاهش پرونده ها كمك كنند .

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ رئیس کل دادگستری گلستان در مسجد طلابی اهل سنت گنبدکاووس در جمع مردم این شهرستان گفت: علما و روحانیون، دادگستری‌های استان را برای حل و فصل دعاوی و دعوت طرفین به سازش در اختلافات کمک کنند.

وی گفت: آگاه نبودن مردم از قوانین در فعالیت‌های روزمره مانند قوانین مربوط به معاملات و قرارداد‌ها یکی از علل تشکیل پرونده در دادگاه هاست.

هاشمیان افزود: روحانیون می‌توانند در خطبه‌ها و محافل مختلف، مردم را با حقوق و تکالیف خود آشنا و از ورودی پرونده به محاکم استان بکاهند.

هاشمیان گفت: روحانیون، ریش سفیدان و کسانی که بین مردم نفوذ کلام دارند برای ایجاد سازش و آشتی بین کسانی که با هم اختلاف دارند تلاش کنند و تا جایی که ممکن است اجازه ندهیم خصومت‌ها برای حل و فصل به محاکم کشیده شود.

وی گفت: حل و فصل خصومت‌ها با آشتی و سازش طرفین، علاوه بر ایجاد آرامش بین طرفین درگیر، از تشکیل پرونده‌های بیشتر در محاکم جلوگیری می‌کند.

  26 خرداد 1398
بخش : اخبار داغ / قضاییه
کد خبر: 62310
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام