مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان:
ترویج فرهنگ ایثار رمز بالندگی ایران اسلامی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سایه حفظ و حراست از ارزشهای دفاع مقدس رمز بالندگی و اقتدار ایران اسلامی است.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، اسرافیل وزیری در جلسه شورای معاونین با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: چهلمین سالگرد دفاع مقدس بهترین فرصت است تا بیش از پیش پیگیر عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب بوده تا در سایه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران هر روز مستحکم تر شود.
وی ضمن تاکید بر ایجاد فضای نشاط در جامعه گفت: رزمندگان شور و شوق و ایثار و غیرت و مردانگی را در عالی ترین شکل به منصه ظهور گذاشتند و از عزت و اقتدار ایران اسلامی حراست نمودند.
وزیری با اشاره به شرایط کنونی استان به دلیل شیوع مجدد ویرس کرونا و تاکید به عدم مراجعه حضوری به بنیاد گفت: تمام تلاشمان را پیرامون حل مشکلات جامعه ایثارگری بصورت غیر حضوری خواهیم کرد.

  17 تیر 1399
بخش : ایثاروشهادت
کد خبر: 63566
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام