آزادگان حقانیت ایران اسلامی را به جهانیان نشان دادند

آزادگان حقانیت ایران اسلامی را به جهانیان نشان دادند

استاندار گلستان با بیان اینکه آزادگان حقانیت ایران اسلامی را به جهانیان نشان دادند اظهارکرد: استقامت و مجاهدت آزادگان سرافراز در دوران اسارت حد اعلای ایثار و فداکاری است.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، هادی حق شناس به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی به اتفاق جلالی مدیر کل اطلاعات استان گلستان در دیدار با آزادگان سرافراز علیرضا فرومدی و علی اکبر قربانی ضمن گرامیداشت این روز بزرگ گفت: ثبت وقایع اسارت و بازخوانی زندگی‌نامه آزادگان در دوران اسارت، پلی است برای انتقال این فرهنگ سترگ از درون اردوگاه‌ها به قلب و فکر فرزندان این مرزوبوم.
وی ضمن بیان دلاوری‌ها و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس افزود: آزادگان، گنجینه‌های ارزشمندی هستند که در درون آن، فرهنگ انسان‌ساز دوران اسارت نهفته است.
وی افزود: امروز عزت و شرف ملت ايران اسلامی دستاورد مجاهدت دليرمردان و آزادگانی است كه در حساس ترين لحظات تاريخ از ميان خلق بر خواستند و همچون دژی مستحكم، مردانه و شجاعانه در جهت رسيدن به حق و حقيقت و حفظ آن گام برداشتند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان نیز در ادامه این دیدار اظهار کرد: آزادگان با توکل بر خداوند در طول سال‌های سخت اسارت با روحیه ای پولادین اراده دشمن را درهم‌شکسته و سربلندی، غرور و افتخار را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.
وی ادامه داد: ایران اسلامی به داشتن چنین فرزندان وارسته ای به خود می‌بالد و ملت شریف ایران آزادگان سرافراز را الگوها و اسطوره‌هایی می‌دانند که همواره بزرگی آن‌ها در تاریخ این مرزوبوم زنده و جاری خواهد بود.
آزاده و جانباز علی اکبر قربانی در تاریخ 1 فروردین 1347 دیده به جهان گشود و در تاریخ 3 تیر 1367 در منطقه عملیاتی شلمچه به اسارت نیروهای بعثی در آمد و در تاریخ 9 شهریور 1369 به میهن اسلامی باز گشت.
آزاده و جانباز علی رضا فرومدی در تاریخ 8 دی 1339 دیده به جهان گشود و در تاریخ 16 شهریور 1359 منطقه عملیاتی قصر شیرین به اسارت نیروهای بعثی در آمد و در تاریخ 3 شهریور 1369به میهن اسلامی باز گشت.

  27 مرداد 1399
بخش : ایثاروشهادت
کد خبر: 63689
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام