فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:
فتح خرمشهر نقطه عطف تاریخ ملت ایران است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان: فتح خرمشهر نقطه عطف تاریخ ملت ایران در برابر هجوم دشمنان و ایستادگی در برابر خواسته های خصمانه آنان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ساجدخبر از گلستان؛ سردار حسین معروفی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت ازاد سازی خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: در یک ساله اول جنگ به دلیل تفکر لیبرالی موفقیت نداشتیم و بعد از عزل رئیس جمهور از رئیس جمهوری و تغییراتی در ارتش و سپاه شاهد موفقیت های بودیم که قابل تحلیل است.

وی افزود: در زمان جنگ خرمشهر چندین بار دست به دست شد، اما با ایستادگی نیروها و اسارت 20 هزار نیروی دشمن در این شهر به واسطه جانفشانی ها و ایثار رزمندگان و مردم فتح خرمشهر و اقتدار کشور را به همراه داشت.

سردار معروفی ادامه داد: در زمان جنگ دشمن ما مقتدر بود و امروز هم بزرگترین قدرت جهان دشمن ما است اما بزرگی و عدم وابستگی ملت به بیگانگان نشان داده و میدهد که هر جا مقاومت کردیم و دست رد به سینه دشمن زدیم ، به عقب رفتند و هیچگاه در برابر فشار های آنان عقب نشینی نمیکنیم.
به گفته وی  باید باور کنیم وابسته به تفکر لیبرالی نمی تواند برای ملت ما عزت بیاورد.
فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: ایمان،  باور داشتن، توکل و توسل، وحدت ، رهبری و مدیریت صحیح امام در آن زمان بود که موجب شور و ایستادگی در برابر دشمن می شد و  به واسطه وجود همین اعتقادات خدا خرمشهر را آزاد کرد.

وی گفت: حال در گام دوم انقلاب و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران این مولفه ها را باید مورد توجه قرار داد و با همین اعتقادات در برابر تهاجم های نابرابرنه دشمن که هدفش تسلیم مردم ایران  و ضعف نظام است ایستادگی می کنیم.
گفتنی است در این مراسم از نرم افزار  مجازی زیارت شهدا رونمایی شد.

  5 خرداد 1398
بخش : خبرها / اخبار داغ / داخلی
کد خبر: 62150
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام