تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری مهم‌ترین هدف بنیاد است

تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری مهم‌ترین هدف بنیاد است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری را مهمترین هدف بنیاد دانست و گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افتخار و فرصت ارزشمند و معنوی است که موجب توان بیشتر برای خدمت به بهترین بندگان خدا می‌شود.

به گزارش گلستان فردا، اسرافیل وزیری در دیدار با جانباز معزز شیمیایی «محمد خادملو» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: قدردانی و سپاس از خانواده‌های شاهد و ایثارگر را یک وظیفه ذاتی و یک رسالت بسیار مهم می‌دانیم و لذا با تمام وجود قدردان رشادت‌ها و زحمات شهیدان و خانواده‌های گران‌قدرشان هستیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در ادامه گفت: دیدار با جامعه ایثارگری موجب افزایش روحیه جهادی مدیران می‌شود و آنان را در خدمت‌رسانی مطلوب یاری می‌کند.
وزیری تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری را مهم‌ترین هدف بنیاد دانست و گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افتخار و فرصت ارزشمند و معنوی است که موجب توان بیشتر برای خدمت به بهترین بندگان خدا می‌شود.
وی بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جوان‌تر تأکید و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با اتکا به همین فرهنگ نورانی است که امروز به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل‌شده است، لذا باید راه شهدا را که جان خود را برای حفظ اسلام و انقلاب فدا کردند ادامه بدهیم و با ارتباط دائم با خانواده‌های این عزیزان مشی شهدا را در زندگی عملی خویش ادامه دهیم.

  12 اردیبهشت 1400
بخش : ایثاروشهادت
کد خبر: 64312
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام