آیت الله نورمفیدی درگذشت آیت الله شاهرودی را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در پیامی درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در پیامی درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت.

در بخشی از پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه دراستان گلستان آمده است:

ارتحال فقیه و عالم گرانقدر آیت الله حاج سید محمود هاشمی شاهرودی رضوان الله تعالی علیه که کارگزاری صادق و پرتلاش برای جمهوری اسلامی و استادی بزرگ و فرزانه برای حوزه علمیه بوده موجب تاسف شد.

آن روحانی مجاهد و خدوم که افتخار شاگردی و همراهی شهید آیت الله سید محمد باقر صدر (ره) و خدمات ارزنده و گسترده علمی را در کارنامه خویش دارد، در طول چهار دهه عمر مبارک نظام اسلامی در عالی‌ترین مسئولیت‌های کشور به خوبی ایفا نقش کرده و آثار و برکات بسیاری از ایشان به یادگار مانده است.

اینجانب این ضایعه را به رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه، شاگردان و ارادتمندان آن عالم فقید و بیت شریف ایشان تسلیت عرض کرده و برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

  4 دی 1397
بخش : خبرها / داخلی
کد خبر: 60696

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام