دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان:
تشکیل کمیته رفع خطر از نقاط ناایمن مدارس گرگان با ورود مدعی العموم

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان خبر از تشکیل کمیته رفع خطر از نقاط ناایمن مدارس داد و گفت: تمام مدارسی که در گرگان وجود دارد در طول یک ماه مورد بازدید قرار خواهند گرفت تا ایرادات فنی، حریق و بهداشتی را برای دادستانی احصا شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا سیدحسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در گفت وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی از تشکیل کمیته رفع خطر از نقاط ناایمن مدارس گرگان خبر داد و گفت: جلسه‌ای در دادسرای مرکز استان گلستان با عضویت اداره کل آموزش و پرورش، شهرداری، سازمان آتش نشانی، سازمان نظام مهندسی استان، اداره کل بهداشت، فرمانداری و بخشداری برگزار شد.


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان خاطرنشان کرد: در پی این جلسه قرار بر این شد که کمیته‌ای تحت عنوان کمیته رفع خطر از نقاط ناایمن مدارس تشکیل شود و تمام مدارسی که در گرگان وجود دارد در طول یک ماه مورد بازدید قرار خواهند گرفت تا ایرادات فنی، حریق و بهداشتی را برای دادستانی احصا کنند و دادستانی برای رفع خطر پیگیری‌های لازم را از دستگاه مربوطه انجام دهد.


وی افزود: اعضای کمیته نیز عبارتست از سازمان نظام مهندسی استان گلستان، آتش نشانی، اداره بهداشت، سازمان نوسازی مدارس و معاونت عمرانی فرمانداری‌ها و شهرداری‌های تابعه هستند و دادستان نیز به عنوان مدعی العموم و متولی این کمیته در موضوع رفع خطر از مدارس وارد شده است.

  10 دی 1397
بخش : خبرها / گرگان / قضاییه
کد خبر: 60753
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام