امام جمعه گرگان:
مردم در مباحث مرتبط با انقلاب اسلامی به نیمه پرلیوان توجه کنند

امام جمعه گرگان گفت: مردم در مباحث مرتبط با انقلاب اسلامی به نیمه پرلیوان هم توجه کنند.

ایران علیه قطعنامه ۲۲۳۱ سازمان ملل است و شروع به تبلیغاتی منفی در این زمینه کرده اند، حالا آمریکایی که خودش از برجام و این قطعنامه خارج شده است و زیر تعهدات برجام زده می گوید ایران خلاف تعهداتش عمل می کند.

آیت الله نورمفیدی گفت: ریشه اختلاف آمریکایی ها با ما در این است که آن ها در دنیا تبلیغ می کنند که پیشرفت دنیا بدون ما وجود ندارد و همه کشورها برای پیشرفت به ما احتیاج دارند اما حالا ایران تز آمریکایی ها را زیر سوال برده و به دنیا نشان داده که ۴۰ سال زیر تحریم آمریکایی هاست اما توانسته انرژی هسته ای خود را به جایی برساند و امروز این ماهواره ها را پرتاب می کند.

امام جمعه گرگان گفت: ما مشکلات زیادی در کشور داریم اما مگر خود آمریکا مشکلات ندارد؟ دعوای بین کنگره و رئیس جمهور آمریکا موجب تعطیلی آمریکا شده است؛ منتهی برخی ها از آمریکا چهره ای درست می کنند که مردم فکر می کنند کشور گل و بلبلی است، ما باید خوشحال باشیم که امروز عزت پیدا کرده ایم و پیشرفت کرده ایم و خیلی چیزها به دست آورده ایم.

وی افزود: رئیس جمهور هفته آینده به گلستان سفر می کند و من لازم می دانم از استاندار و تیم اجرایی استان که این سفر را محیا کردند تشکر کنم.

امام جمعه گرگان گفت: دیدار مردمی رئیس جمهور در شهر گنبدکاووس و با مردم شرق استان خواهد بود لذا از مردم منطقه درخواست می کنم استقبال با شکوهی از رئیس جمهور داشته باشند تا برد جهانی داشته باشد و دشمنان بفهمند نمی توانند با این مردم و نظام در بیفتند.

  21 دی 1397
بخش : خبرها / سیاسی
کد خبر: 60866
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام