انجمن دفاع از قربانیان ترور گلستان افتتاح شد

انجمن دفاع از قربانیان ترور گلستان با حضور مدیر کشوری این انجمن ، فرماندار گرگان و جمعی از خانواده‌های شهدای ترور استان در گرگان راه اندازی شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ فرماندار گرگان روز دوشنبه در مراسم افتتاح این انجمن گفت: گروه های تروریستی که ریختن خون انسان های بی گناه را برای مسیر رسیدن به اهدافشان مجاز می دانند، همیشه مورد نفرت و خشم ملت های آزاده جهان بوده و هیچ گاه به اهداف پلید خود نخواهند رسید.
ابوالقاسم صفوی اظهار داشت: ریشه کنی کامل تروریسم مستلزم اراده و عزمی جهانی در مبارزه با این پدیده شوم است.
همسر شهید علی محمدی از شهدای هسته ای و مدیر انجمن دفاع از قربانیان تروریسم کشور هم در این مراسم گفت: انجمن قربانیان ترور تلاش می کند با برگزاری همایش و یادواره ها، ضمن بزرگداشت خاطره این شهدا، بازگوکننده فضایی نگین اعمال تروریست‌ها باشد.
منصوره کرمی اظهار داشت: انجام پژوهش ها و طرح های تحقیقی در مورد آثار و لطمات ترور برای خانواده قربانیان از دیگر اقدامات این انجمن است که در این راستا از هم فکری اساتید دانشگاه و پژوهشگران برتر استفاده خواهد شد.
مدیر انجمن دفاع از قربانیان تروریسم کشور ادامه داد: فعالیت‌های گروه‌های تروریستی با کمک رسانه ها و شبکه های اجتماعی و مجازی وابسته به استکبار از محدوده عراق، افغانستان، خاورمیانه و سوریه خارج شده و در حال گسترش به اروپا و آمریکا است.
استان گلستان 211 شهید ترور دارد.

  10 دی 1397
بخش : ایثاروشهادت
کد خبر: 60755
مرجع: ایرنا
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام