نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان:
رابطه تهران و دمشق ناگسستنی و پایدار است

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به سفر هفته گذشته بشار اسد رییس جمهوری سوریه به تهران و دیدار صمیمی با مقام معظم رهبری گفت: این سفر ثابت کرد که رابطه ایران با سوریه استراتژیک، ناگسستنی و پایدار است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار داشت: اسرائیل و برخی از کشورهای عربی منطقه تلاش می کنند به روشهای مختلف در ارتباط تهران و دمشق خلل ایجاد کرده و نقش آفرینی ایران در سوریه را کاهش دهند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: این کشورها موجب کشتار مردم بیگناه سوریه شده اند اما حالا از آمادگی خود برای بازسازی و ترمیم آثار مخرب جنگ سخن می گویند تا با هزینه‌های میلیاردی علاوه بر امکان نفوذ در این کشور بتوانند نقش و حضور موثر ایران را تحت الشعاع قرار دهند.
آیت الله نورمفیدی ادامه داد: مسوولین اسرائیل با سفر به برخی کشورها مثل روسیه از آن‌ها خواسته اند زمینه کاهش حضور ایران در سوریه را فراهم سازد که سفر بشار اسد به ایران بر تمام این اهداف و چشم اندازهای دشمنان خط بطلان کشید.
امام جمعه گرگان اظهار داشت: در حالی که تعداد تعدادی از کشورهای عربی منطقه قصد عادی سازی ارتباط با رژیم اشغالگر قدس را دارند سوریه تنها کشوری بود که در برابر اسرائیل و اقدامات خصمانه آنها ایستادگی و مقاومت کرد.
نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: سفر بشار اسد به تهران نشان داد که امنیت و ثبات داخلی سوریه از منظر سیاسی و نظامی در حد مطلوبی قرار دارد.
وی همچنین با اشاره به روز درختکاری خواستار توجه مردم به حوزه منابع طبیعی شد و از کشاورزان منطقه خواست با همراهی و نظارت دستگاههای متولی بتوانند در کنار کشت و زرع، درخت بکارند.
وی همچنین با اشاره به 14 اسفند روز احسان و نیکوکاری گفت باید کمک ها و مساعدت مردم در محلات جمع آوری و در اختیار نیازمندان همان محل قرار داده شود.

  10 اسفند 1397
بخش : خبرها / سیاسی
کد خبر: 61235
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام