استاندار گلستان در دیدار با مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان؛
تلاش ما کاهش جمعیت محرومین و افزایش کمک به آنان است

استاندار گلستان با اشاره به افزایش کمک های دولت به حوزه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، اظهار کرد: تلاش ما کاهش جمعیت محرومین و افزایش کمک به آنان است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ دکتر سید مناف هاشمی ظهر امروز دوشنبه 13 اسفند در دیدار با مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان و شهرستان ها به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، ضمن تبریک چهل سالگی این نهاد، تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) جز نخستین نهادهای بود که بنیانگذار انقلاب اسلامی آن را 22 روز پس از پیروزی انقلاب آن را پایه ریزی و ایجاد کردند.
وی افزود: از دو جهت مسئولیت کمیته امداد سنگین است، نخست نام این نهاد است و دوم مخاطبان این نهاد که قشر آسیب پذیر و محروم جامعه هستند.
وی راه اندازی این نهاد توسط امام خمینی (ره) را نشانه توجه ایشان به محرومین دانست و  یادآور شد: دو دغدغه اساسی امروز مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری نیز معشیت مردم خصوصاً اقشار آسیب پذیر و اشتغال جوانان خصوصاً جوانان مستعد محروم است و باید با روش های مختلف نسبت به توانمند سازی جوانان و خانواده های محروم اهتمام ویژه داشته باشیم.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: دولت علی رغم شرایط بسیار سخت موجود و جنگ اقتصادی که دشمنان انقلاب علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته اند، اعتبارات کمیته امداد و نهادهای حامی محرومین را در بودجه 98 افزایش داده است.
وی با تاکید بر اینکه شرایط سخت اقتصادی فعلی گذرا است، گفت: مردم قدرشناس همواره در روزهای سخت در کنار مسئولین بوده اند.
دکتر هاشمی با اشاره به عملکرد مناسب کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، خاطر نشان کرد: کمیته امداد استان طی سال های 96 و 97 توانسته است قریب به 98 درصد اعتبارات خود را جذب نماید و در سال 97 بیش از 3600 شغل ایجاد نماید و بیش از 150 هزار نفر در استان را تحت پوشش حمایت خود قرار دهد.
لازم به ذکر است در این جلسه اسکندری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گزارشی از اقدامات این نهاد ارائه کرد.
گفتنی است هفته احسان و نیکوکاری از 14 اسفند ماه آغاز می شود.

  13 اسفند 1397
بخش : خبرها / جامعه
کد خبر: 61249
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام