پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان به مناسبت «روز شهید»

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ نماینده ولی فقیه دراستان گلستان و امام جمعه گرگان و استاندار گلستان با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن 22 اسفند ماه روز شهید ، اظهار کردند: اگر خون شهیدان نبود که شجره طیبه رسالت را سیراب نماید نه از اسلام خبری بود و نه از مکتب توحید بخش الهی اثری و اگر شهادت در کربلا و نهضت خونین عاشورا نمی بود، این اخلاص و دوستی که میلیونها انسان از صمیم قلب نسبت به اهل بیت پیغمبر(ص) پیدا کرده اند بوجود نمی آمد.

در متن پیام آیت الله سید کاظم نورمفیدی و دکتر سید مناف هاشمی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بی شک انقلاب اسلامی ایران نعمتی الهی است که به بهای از خود گذشتگی و پایداری دلیر مردان بی ادعا به دست آمد و یکایک ملت رشید ایران باید برای حفظ این نعمت گرانقدر کوشا باشند.
ایستادگی ایثارگران و مجاهدان در حراست از کیان میهن اسلامی، خودباوری، شکوفایی و عزت امروز را به ارمغان آورد و باید با بهره گیری از این توشه و زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت برای تعالی فردا گام برداریم.
زیباترین تأویل و شرح معنی از شأنیت و منزلت شهدا را می توان در کلام نورانی امام راحل یافت آنجا که می فرماید: " من حسرت می خورم به حال این جوانان که رفتند و شهید شدند " و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز در کلامی گهر بار خون شهیدان را تضمین کننده استقلال ملت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی برمی شمارند .
اگر خون شهیدان نبود که شجره طیبه رسالت را سیراب نماید نه از اسلام خبری بود و نه از مکتب توحید بخش الهی اثری.اگر شهادت در کربلا و نهضت خونین عاشورا نمی بود، این اخلاص و دوستی که میلیونها انسان از صمیم قلب نسبت به اهل بیت پیغمبر پیدا کرده اند بوجود نمی آمد.

شهدا راه صدساله را یک شبه طی کردند، در حالی که یک عارف سالک و یک عابد اهل ریاضت باید سال ها طی طریق کند تا به این مقصد برسد اما شهدا توانستند یک شبه این راه را طی کنند و به معبود خود برسند. کار شهدا با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست، آنها با شهادت خود درس ایستادگی و مقاومت برای ارزش ها را به ما دادند و خانواده‌های شهدا نیز باید راه شهدا را با ایستادگی، مقاومت و دفاع از ارزش ها ادامه دهند.
در سالروز بزرگداشت شهدا ضمن تکریم شهدای گرانقدر بویژه شهیدان همیشه جاوید استان گلستان و تشکر از برگزارکنندگان یادواره های شهدای شهرها و روستای های سراسر استان در سال 97 ، امیدواریم رضایت شهدای معظم و دعای خیر خاندان معزز آنها و یادگاران دوران دفاع مقدس توشه آخرت باشد.

سید کاظم نورمفیدی                                     سید مناف هاشمی
نماینده ولی فقیه دراستان گلستان و امام جمعه گرگان     استاندار گلستان

  21 اسفند 1397
بخش : خبرها / ایثاروشهادت
کد خبر: 61322
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام