فرماندار گرگان عنوان کرد:
برخورد جدی با مدیران خاطی که تسهیل گری در امورات مردم را به تعویق می اندازند

گرگان- فرماندار گرگان گفت: رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم بخصوص در شرایط فعلی کشور که نیاز به همراهی بیشتری دارند، از وظایف مهم مدیران است و با مدیران خاطی که مشکلات آن ها را تسهیل گری نمی کنند، برخورد جدی می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، ابولقاسم صفوی غروب شنبه در نشست صمیمی با خبرنگاران اظهار کرد: وظیفه فرماندار یک شهر رسیدگی به امورات مردم و نظارت بر کار مدیرانی است که موظف به پاسخگویی به مراجعات مردمی هستند.

وی با بیان اینکه انتقاد همواره سازنده است، تصریح کرد: اگر چه وظیفه رسانه نقد کردن است و همین مساله موجب توسعه می شود، اما چنانچه نقدی ظالمانه صورت گیرد ممکن است طرف مقابل را به موضع گیری وادار کند و این در حالی است که نقد منصفانه موجب رشد و پیشرفت می شود.

فرماندار گرگان اظهار کرد: انتظار مدیران از رسانه ها این است منصفانه نقد کنند و با نقد سالم با به چالش کشیدن موضوعات مختلف از جمله مسائل و مشکلات مردم میدران را در جهت رسیدگی و رفع  مشکلات یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه فرماندار هر شهر شخص مسئول به رسیدگی مشکلات و کمبودها است، افزود: چنانچه در این شهر هر مشکلی در هر زمینه ای برای شهروندان  پیش بیاد و یا در حوزه مدیریتی من مدیری به وظایف کاری و اخلاقی خود به درستی عمل نکند، من مسئول و پاسخگو هستم.

صفوی ادامه داد: از همین رو در رابطه با برخورد مدیران خاطی به شدت حساس هستم و با هر نوع بی نظمی در این حوزه برخورد می کنم.

وی گفت: من مجبور به موازنه قدرت در این شهر هستم و با آنکه بسیاری از افراد انتقادهای غیر منصانه به برخی رفتارهای من دارند اما هیچگاه در جایگاه من قرار ندارند که بدانند حفظ این تعادل چقدر سخت است.

صفوی با بیان اینکه ولایت فقیه خط قرمز من است، بیان کرد: با افرادی که علیه ولایت فقیه موضع گیری کنند و زیر علم دیگران به جز ولایت فقیه سینه بزنند با جدیت برخورد می کنم و اجازه تند روی در هر جایگاهی که هستند به آن ها نمی دهم.

گفتنی است در این مراسم خبرنگاران مطالب را در رابطه با مشکلات حوزه رسانه با فرماندار گرگان در میان گذاشتند و وی در پایان این مراسم به پاس یکسال خدمات ، از اصحاب رسانه تقدیر کرد.

  25 اسفند 1397
بخش : خبرها / گرگان / داخلی
کد خبر: 61356
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام