رایزنی های درون حزبی برای جایگزینی فرماندار گرگان بجای استاندار گلستان

صفوی در مدت کوتاهی که سکاندار فرمانداری گرگان شده توانسته نظر اکثر افراد را نسبت به عملکرد خود جذب کند و همین امر سبب شده تا با رفتن مناف هاشمی گزینه جدی به عنوان استاندار گلستان مطرح شود.

با توجه به جدی شدن رفتن استاندار گلستان ، مشاور فرماندار گرگان رایزنی هایی را با گروهها و احزاب برای جانشینی صفوی بجای هاشمی آغاز کرده است .

شنیده ها حاکیست رفتن استاندار گلستان بعد از ایام نوروز جدی است .

در همین حال برخی گروههای داخل استان همچون اصلاح طلبان به تکاپو افتادند تا نیرو یهای منتسب به خود را در جای مناف هاشمی بگمارند .

شنیده شده طی روزهای گذشته ( ح –  ب ) مشاور ارشد  فرماندار گرگان با احزاب اصلاح طلب رایزنی کرده تا با حضور ابوالقاسم صفوی به جای سید مناف هاشمی  موافقت کنند .

البته این امر به مذاق برخی احزاب خوش نیامده و آنها صفوی را در حد استانداری گلستان نمی دانند .

گفتنی است خانه احزاب گلستان تاکنون دیداری با فرماندار مرکز استان نداشته و تاکنون درخواست های دیدار را رد کرده و برخی از اعضای آن از جمله اصلاح طلبان به هیچ وجه دیدگاه مساعدی نسبت به صفوی ندارند .

برخی دیگر نیز به دنبال استانداری محمدرضا صالحی هستند ، گفته شده در صورت آمدن صالحی ، قدس علوی مدیر کل شیلات معاون اقتصادی و منابع انسانی استانداری می شود و چراغعلی نیز از منصب فعلی برداشته خواهد شد .

 

  27 اسفند 1397
بخش : خبرها / داخلی
کد خبر: 61367
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام