سید مناف هاشمی استاندار گلستان در مورد برخی شایعات در مورد نصب فرماندار با نسبت فامیلی اظهار کرد:
استاندار گلستان: نه خاله دارم و نه خانم بنده ارتباطی فامیلی با فرمانداران منصوب‌ شده در استان دارد

سید مناف هاشمی در مورد برخی شایعات در مورد نصب فرماندار با نسبت فامیلی ( پسرخاله ) توضیحاتی داد .

 

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ استاندار در نشست خبری  با اشاره به مأموریت رئیس‌جمهور به استانداران برای حذف افراد پردرآمد از یارانه‎ها اعلام کرد : این موضوع باید مراحلی را طی کند و پس از تائید مجلس و بر اساس دستورالعمل اجرا می شود تا سهم نیازمندان از یارانه‎ها افزایش یابد.

سید مناف هاشمی در مورد برخی شایعات در مورد نصب فرماندار با نسبت فامیلی(پسرخاله) اظهار کرد: نه خاله دارم و نه خانم بنده ارتباطی فامیلی با فرمانداران منصوب‌شده در استان دارد پسرخاله خانم من یک دکتر چشم‎پزشک در تهران است و تنها تشابه فامیلی در نسب یکی از فرمانداران استان با ایشان وجود دارد.

استاندار گلستان ادامه داد: تلاش شد از فرمانداران بومی در استان استفاده شود و برخی افرادی که از گذشته با آنها از نظر کاری آشنایی داشتم و از توانایی‎های آنها مطلع بودم در استان استفاده کردم.

هاشمی همچنین از قطعی بودن حکم یکی از معاونانش در استان خبر داد و افزود: تلاش شده سه معاون من از نیروهای بومی استان باشد چرا که در گذشته در استان نیروهای خوبی پرورش داده نشده بود و دست وزارت کشور برای انتخاب نیروهای بومی به‌عنوان استاندار با پرورش چنین نیروهایی در آینده باز شود.

وی یادآور شد: از آمارهای غیررسمی هیچ‌وقت استفاده نکردیم آمارهایی که در رونق تولید و اشتغال ارائه می‌کنیم به‌هیچ‌عنوان در حوزه اقتصادی استانداری تولید نمی‌شود.

استاندار گلستان یادآور شد: بر اساس آمار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تا ۱۲ دی در استان ۲۰ هزار و ۶۲۶ نفر اشتغال ایجادشده و دستگاه پاسخگوی این آمار تعاون و کار و رفاه اجتماعی است.

هاشمی گفت: در حین به وجود آمدن برخی از این اشتغال‌ها برخی کارخانه‌های ما تعطیل نیز می‌شود، آمار ما نسبت به ۲۰ هزار شغل به ۱۰۰ درصد رسیده است.

وی متذکر شد: در حوزه رونق تولید استان گلستان یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات واگذار کردیم و رتبه چهارم را در کشور از این نظر داریم و همچنین 458 میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به ۱۳۸ واحد تولیدی تسهیلات با نرخ 18 درصد اعطاشده و  ارائه این تسهیلات از مهرماه در استان آغازشده و رتبه دوم را از این نظر در کشور داریم.

استاندار گلستان تأکید کرد: همان‌طور که مطلع هستید بودجه سال 98 بودجه انقباضی بسته‌شده ولی وضعیت ما انقباضی نیست و در برخی بودجه‌ها و در برخی فصول رشد داشته و زیر ۱۶ درصد کاهش اعتبارات در سرفصل‎ها نداشتیم.

هاشمی بابیان اینکه بودجه عمرانی استان گلستان بین ۶ تا۱۰ درصد رشد داشته است، افزود: بودجه  جاری استان ۱۶ تا ۲۰ درصد و عمرانی ملی ۳۶ درصد رشد داشته است.

وی تأکید کرد: حقوق کارمندان دولت وقتی ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کند کاهش ۶۰ درصدی بودجه جاری استان بر اساس آمارهای فضای مجازی عقلانی نیست.

استاندار گلستان یادآور شد: 162 میلیارد تومان بودجه تسهیلات روستایی در استان در نظر گرفته‌شده بود ولی ۲۸۰ میلیارد تومان تسهیلات ارائه کردیم و از منابع دیگر استان‌ها در این مسیر استفاده کردیم.

هاشمی به مأموریت رئیس‌جمهور به استانداران برای حذف افراد پردرآمد از یارانه‎ها اشاره کرد و افزود: این موضوع باید مراحلی را طی کند و پس از تائید مجلس و بر اساس دستورالعمل اجرایی به تشخیص‎هایی می‎رسیم تا سهم نیازمندان از یارانه‎ها را افزایش دهیم.

  13 دی 1397
بخش : سیاسی
کد خبر: 60786
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام