فاطمه ذوالقدر:
غیبت استاندار گلستان و عدم پوشش خبری بحران سیل از سوی صداوسیما یعنی بی تدبیری و اهمیت ندادن به مردم

فاطمه ذوالقدر,اخبار سیاسی,خبرهای سیاسی,مجلس
ذوالقدر عضو فراکسیون امید از عدم مدیریت مناسب بحران سیل در استان گلستان انتقاد کرد.

فاطمه ذوالقدر در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: در استانه سال نو ، باران رحمت الهي هموطنان عزيزمان را در استان گلستان و بخصوص شهر گنبدكاووس با مشكلات و مخاطراتي مواجه كرده، كه برخي از علل إين مخاطرات، نتيجه نامهرباني با طبيعت در حفاظت از جنگل ها است. در اين شرايط مردم منطقه نيازمند امداد رساني و حمايت هرچه بيشتر مسئولان و نيروهاي امدادي هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم در وضعيت نامناسبي هستند كه تامين امنيت جاني ، مواد خوراكي و وسايل اوليه رفاهي بايد در اولويت قرار بگيرد.

 

عضو فراکسیون امید با اشاره به عدم پیگیری مناسب بحران پیش آمده از سوی مسئولان مربوطه ، تاکید کرد: متاسفانه در تماس هايي كه مردم منطقه با اينجانب داشتند از غيبت استاندار گلستان و از عدم پوشش خبري صدا وسيما گلايه مند بودند كه اين ها همه در صورت صحت امر و با توجه به هشدار هاي سازمان هواشناسي، حكايت از بي تدبيري و اهميت ندادن شرايط و مشكلات مردم دارد و يقينا بايد پس از رسيدگي فوري مسئولين خاطي پاسخگو بوده و مراجع قضايي نيز رسيدگي به اهمال احتمالي را در دستور كار قرار دهند و مجلس نيز بايد به موضوع ورود نمايد.

 

وی ادامه داد: وزارت كشور و شخص وزير محترم كشور به عنوان متولي اصلي و مسئول ستاد مديريت بحران بايد پاسخگوي ضعف عملكرد احتمالي دستگاه هاي ذيربط در كمك رساني ها و امدادرساني ها باشند. ضروري است ، وزيركشور، رييس ستاد بحران ، استاندار گلستان و مسئولين محلي، با جديت و رسیدگی فوری به موضوع ورود كرده و به وضعیت سیل زدگان پرداخته و با جبران خسارات وارده به هموطنانمان در این استان شادي و اميد را در سال نو براي اين عزيزان رقم زنند.

  3 فروردین 1398
بخش : خبرها / مجلس
کد خبر: 61394
مرجع: انتخاب
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام