نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان:
همه ما باید موقعیت کشورمان را درک کنیم و دست در دست یکدیگر دهیم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/2/27/9925025_649.jpg

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: کشور ما در مقطع حساسی از تاریخ قرار دارد و همه باید بدانیم که کشور ، دولت و ملت دست در دست یکدیگر دهیم تا از این مرحله عبور کنیم.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، آیت الله سید کاظم نور مفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان امروز در نماز وحدت بخش جمعه در گرگان گفت: هفته گذشته در یکی از شب‌های ماه مبارک رمضان، برخی ازمسئولین، علما و روحانیت افطار را مهمان مقام معظم رهبری بودند که ایشان قبل از افطار سخنرانی داشتند و فرمودند کشور ما در یک مقطع حساس تاریخی قرار دارد.

وی ادامه داد: همه ما باید آن را درک کنیم و ببینیم تاریخ کشور ما از کجا به کجا رسیده است و همه ما باید متوجه باشیم که آمریکایی‌ها می‌خواهند به ملت ما فشار وارد کنند تا چاره‌ای جز تسلیم نداشته باشند و مردم در مقابل نظام بایستند و هدف آن‌ها جز این نیست.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به اینکه ۲ راه تسلیم و مقاومت وجود دارد افزود: دشمن می‌خواهد ما را تسلیم خود کند و برخی از افراد فکر می‌کنند آمریکا ابرقدرت است، اما این طور نیست و قدرت آن در دنیا کنار رفته، و این موضوع مربوط به ۱۰۰ سال پیش است.

وی گفت: در نگاه مقام معظم رهبری، آمریکا در اوضاع جهانی ابر قدرت نیست و قدرت‌هایی بر سرکار آمدند و در مقابل تصمیم‌های آمریکا می‌ایستند.

نماینده، ولی فقیه در گلستان گفت: به عنوان مثال اخیرا آمریکا برای وارد کردن مصنوعات چین به کشورش ۳۰۰ میلیارد دلار، مالیات قرار داد و کشور چین نیز برای وارد کردن اقلام آمریکایی به کشورش مقابله به مثل کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات داخلی آمریکا زیاد است گفت: ۴۱ میلیون گرسنه در آمریکا به دنبال غذا می‌گردند و ۴۰ درصد نوزادانی که متولد می‌شوند نامشروع هستند این‌ها واقعیت‌هایی است که خودشان می‌گویند.

آیت الله نورمفیدی افزود: همچنین آمریکا ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار زندانی دارد که ازهمه جای دنیا زندانی هایش بیشتر است و بالا‌ترین آمار مصرف موادمخدر را این کشور دارد و نیز ۳۱ درصد از کشتار‌های جمعی در این کشور صورت می‌گیرد.

وی گفت: وقتی یک کشور با مشکلات اینچنینی دارد چطور می‌تواند ابر قدرت باشد و اخیرا هم می‌گوید بیایید مذاکره کنیم در حالی که در برجام زیر تعهدش زد و از برجام خارج شد.

نماینده، ولی فقیه در گلستان با اشاره به اینکه هدف از درخواست مذاکره ترامپ ۲ چیز است افزود: یکی اینکه ما در زمینه موشکی پیشرفت داشتیم و می‌خواهد این نقطه قوت را از ما بگیرد و دیگری موقعیتی است که ما در منطقه داریم و نفوذ پیدا کردیم و کشور‌هایی مانند عراق سوریه، لبنان، یمن و فلسطین با ما همراه هستند.

وی با اشاره به اینکه هدف ترامپ مذاکره نیست و می‌خواهد ما از منطقه خارج شویم افزود: در این صورت مذاکره معنی ندارد و ما به شرطی مذاکره می‌کنیم که لایق مذاکره باشد، اما اینچنین نیست.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه مدیریت‌ها در کشور باید اصلاح شود افزود: ما باید بتوانیم با اصلاح مدیریت‌ها مشکلات را حل کنیم و تولید را رونق دهیم تولیدات گسترش پیدا کند و در بازار‌های منطقه ورود پیدا کنیم وکالا‌های باکیفیت عرضه کنیم.

وی در پایان گفت: همه ما باید دست به دست هم دهیم هم دولت و هم ملت در کنار یکدیگر باشیم تا دشمن نتواند به نظام ما ضربه وارد کند تا بتوانیم به سرمنزل مقصود برسیم.

  27 اردیبهشت 1398
بخش : خبرها / اخبار داغ / داخلی
کد خبر: 62066
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام