امام جمعه گرگان:
کشورهای اسلامی با سند 2030 مخالفت کنند

کشورهای اسلامی با سند 2030 مخالفت کنند

امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه همه کشورهای اسلامی باید با سند 2030 مخالفت کنند، گفت: چطور می‌توانیم اجازه دهیم در کشور اسلامی ایران، فرزندان ما به سبک جهانی و آنگونه که آنها می‌خواهند تربیت شوند.

آیت‎الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‎های نمازجمعه این هفته شهرستان گرگان با اشاره به شهادت استاد مطهری و هفته معلم اظهار کرد: به این منظور مقام معظم رهبری با جمعی از معلمان کشور دیدار کردند، معظم‎له در این دیدار به چند نکته از جمله سند۲۰۳۰ اشاره داشتند.

وی با بیان اینکه ریشه و اساس این سند نیز به سازمان یونسکو بر می‎گردد که یک آژانس بین‌المللی زیر نظر سلطه‌های بین‌المللی است، تاکید کرد: مطالبی در این سند مطرح است و یکی از این مساله برابری جنسیتی و یک مورد دیگر نیز تربیت جهانی بشر است، اینکه منظور غرب از این مهم چیست و چه می‌خواهند بکنند موضوعی است که باید به آن پرداخته شود.

امام جمعه گرگان گفت: مقام معظم رهبری فرمودند این‌ها به مشابه خیلی از سازمان‌های بین‌المللی که به دنبال کرسی‌نشاندن استکبارهای جهانی هستند افرادی تربیت کنند که با فرهنگ غربی و لیبرالیسم غربی تربیت شوند.

نورمفیدی افزود: این درست نقطه مقابل آن چیزی است که به آن اعتقاد داریم ما مسلمان هستیم و پیرو خاتم‎الانبیاء(ص) هستیم و زندگی و سبک زندگی ما روش و سیره خاصی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تاکید کرد: سبک زندگی ما مبتنی بر معاد و نبوت انبیا و نبوت و فضائل اخلاقی است و اگر دقت کنیم در معارف اسلامی خود حتی نگاه قاضی به دو نفری که به آن مراجعه کردند به گونه‌ای است که نباید به یکی بیش از دیگری توجه کرده باشد و اینها سبک زندگی است که در معارف دینی ما وجود دارد.

وی بیان کرد: امیرالمؤمنین(ع) می‌گوید اگر همه دنیا در اختیار من باشد که بخواهم یک دانه جو را از دهان مورچه بیرون بکشم این کار را نخواهم کرد.

نورمفیدی یادآور شد: چطور می‌توانیم اجازه دهیم که در کشور اسلامی ما فرزندان ما به سبک جهانی و آنگونه که آنها می‌خواهند تربیت شوند و باید همه کشورهای اسلامی با این امر مخالفت کنند.

امام جمعه گرگان افزود: نکته سند ۲۰۳۰ تربیت فرزندان ما به سبک غربی است  و مقام معظم رهبری بر این موضوع مواضع قوی و محکمی داشتند.

وی به مفهوم روحیه انقلابی گری اشاره کرد و گفت: انقلابی‎گری به این معنا است که باید بدانیم امروز کشور ما کجا است و دنیا با ما چگونه برخورد می کند و ما جایگاه خود را بشناسیم و هم دشمنی‌ها با انقلاب اسلامی را بفهمیم و امروز باید بدانیم در این مقطع تاریخی کشور چگونه عمل کرده و چگونه برنامه‌ریزی کنیم.

نورمفیدی یادآور شد: این روحیه انقلابی‌گری به این معنی نیست که ما به مدیریت درست توجه نکنیم و مفهوم انقلابی‎گری این نیست که به مسائلی که نیاز داریم پشت کنیم و مقام معظم رهبری به شرکت‌های دانش بنیان تاکید دارند و باید گفت بدون بنیان و دانش عمل کردن انقلابی‌گری نیست.

وی تاکید کرد: باید جایگاه کشور و دنیا را بدانیم و باید بدانیم در جنین شرایطی چگونه عمل کنیم که این کشور از تهاجم و دست‎اندازی دشمن مصون بماند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان متذکر شد: مقام معظم رهبری فرمودند باید در آینده به جایگاهی برسیم که تمامی دنیا اگر بخواهند به علم آشنا شوند زبان فارسی را یاد بگیرند و انقلابی‎گری بدون برنامه کار کردن نیست.

نورمفیدی گفت: هفته گذشته حکام آل‎سعود 37 نفر را گردن زدند و این همان آل‎سعودی است که مورد حمایت بسیاری از مستکبران جهان است.

امام جمعه گرگان یادآور شد: آل سعود شبانه روز در یمن آدم‎کشی به راه انداخته و استکبار جهانی از آن حمایت می‎کنند تا در حدود هر 12 دقیقه یک کودک یمنی بر اثر مسائل جنگی و یا به خاطره حواشی مسأله جنگ از بین برود.

وی افزود: اگر این جنگ تا سال 2020 ادامه یابد یک میلیون و 800 هزار نفر از مردم یمن کشته خواهند شد و 567 هزار میلیارد دلار به این کشور مسلمان لطمه وارد می‎شود.

  13 اردیبهشت 1398
بخش : خبرها / داخلی
کد خبر: 61942
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام