فرمانده سپاه گلستان:
وحدت محور اصلی برون‌رفت از مشکلات؛ هدف دشمن انشقاق بین مردم است

 فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: امروز وحدت و انسجام برای ما مهم‌تر است و راه برون‌رفت از مشکلات این است که وحدت را محور اصلی خود قرار دهیم.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ سردار حسین معروفی در یادوراه شهدای فجرآفرینان دهستان فجر و پانزدهمین یادواره 12 سردار روستای قوینلی در مسجد جامع روستای قوینلی گنبدکاووس اظهار داشت: شهیدان محور وحدت واقعی ملت ایران هستند. شهدا مظهر قدرت، عزت، شرف و بزرگی ملت بوده و انقلاب اسلامی مرهون و مدیون ایثارگران واقعی یعنی شهدا هستند.

وی افزود: شهدا جان و آبروی خود را گذاشته و برای تمامیت ارضی کشور و آبروی ملت و برای انجام دادن تکالیف و معامله با خدا شهید شدند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: در دوران دفاع مقدس امتحان، امتحان توده مردم بود و مردم با سربلندی از این امتحان بیرون آمدند. امروز روز امتحان نخبگان است و باید این عزیزان مراقب باشند تا در زمین دشمن بازی نکنند.

وی ادامه داد: هر اتاق مسئول ما در کشور یک کربلا است زیرا برای هر مسئولیتی 72 شهید جان خود را فدا کردند تا مردم ما سربلند باشند.

سردار معروفی گفت: امروز مسئولیت مدیران ما بسیار سنگین است. باید مسئولان راهبرد دشمن را بشناسند و هوشیار و هوشمندی به خرج دهند تا ناخودآگاه در زمین دشمن بازی نکنند.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته ایران در بعد امنیتی و دفاعی وابسته‌ترین کشور جهان بود و در زمان 8 سال دفاع مقدس حتی فشنگ و سیم خاردار هم نداشتیم. با تلاش فرزندان انقلاب و جوانان امروز صاحب فناوری دفاعی شدیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: دشمنان ایران اسلامی را 40 سال محاصره کردند تا ما به فناوری دست پیدا نکنیم، اما امروز جوانان ما به صنعت فناوری هسته‌ای صلح‌آمیز دست یافتند و عضو باشگاه هسته‌ای دنیا هستند. امروز ناکارآمد ترین سلاح دنیا، سلاح هسته‌ای است و دشمن می‌داند که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست.

سردار معروفی اضافه کرد: اگر به سخنان 5 سال مقام معظم رهبری که در نوروز هر سال مطرح می‌شود عمل می‌کردیم امروز مشکلی نداشتیم. رهبر معظم انقلاب 25 سال پیش عنوان کردند که هر سال باید 2 درصد از نفت فاصله بگیریم اگر این کار صورت می‌گرفت تاکنون 50 درصد از منابع حاصل از نفت فاصله گرفته بودیم و این مشکلات را نداشتیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: اسلام بن‌بست ندارد و اگر ما به دستورات قرآن کریم باور داشته باشیم بن‌بستی وجود ندارد. امروز راه برون‌رفت از مشکلات این است که وحدت را محور اصلی خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: امروز وحدت و انسجام از نان و آب برای ما مهم‌تر است و اگر منادی ندای غیر وحدت سر دهد صدای دشمن بوده و انشقاق در بین مردم نیز قدم دشمن است.

سردار معروفی اظهارداشت: انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامده و باید همه ما از این انقلاب محافظت کنیم. امسال باید 22 بهمن تماشایی داشته باشیم و متفاوت تر از 39 سال گذشته باشد. باید کاری کنیم که دشمن فکر نکند ملت ایران زانو زده و تسلیم می‌شود. ملت ما شهادت دارد و اسارت که همانا رذایل ناپسند است را قبول نمی‌کند و زیربار زور نمی‌رود.

  19 بهمن 1397
بخش : سیاسی
کد خبر: 61101
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام