فرمانده کل سپاه پاسداران در آق قلا؛
واقعیت های تلخ سیل با مجاهدت های مردم و رهنمون های رهبری تسکین داده شد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاح و بهره برداری متمرکز ۲۸۶۰ واحد مسکونی تعمیری و احداثی در مناطق سیل زده کشور، در شهرستان آق قلا اظهار کرد: واقعیت های تلخ سیل ابتدای سال با مجاهدت های همه مردم ایران و در زیر سایه رهنمون های مقام معظم رهبری قدری تسکین داده شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، در این مراسم که به همراه آیین تعمیر و بازسازی 38 مدرسه سیل زده توسط بسیج سازندگی سپاه نینوای گلستان صبح امروز پنج شنبه 21 شهریور در شهرستان آق قلا و با حضور دکتر حق شناس استاندار گلستان برگزار شد، سردار سرلشکر حسین سلامی، تصریح کرد: بر اساس فرمان امام خامنه ای(مدظله العالی) دستور داریم با همه وجود برای زدودن چهره محرومیت از کشور تلاش کنیم.

وی افزود: از ابتدای سیل که به این منطقه آمدیم به مردم قول دادیم با همه امکان و توان تا آخرین لحظه در کنار مردم باشیم و اکنون نیز قول می دهیم پای حرفمان بمانیم.

وی یادآور شد: ما نمی گذاریم مردم ذره ای دلشان در مصائب خالی شود و تنها بمانند زیرا اعتقاد داریم مردم ولی نعمت ما هستند و در واقع سپاه نه تنها از مردم بلکه با مردم است مردم بر ما منت دارند و ما بر آنها منتی نداریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان سر سختي داريم اما ما با توكل بر خدا بر آنها فائق مياييم، خاطر نشان کرد: ما به اراده دشمن تن در نمي دهيم چرا كه اسلام به ما قدرت، آزادي و پيشرفت هديه داده است و ما راه و مسير انقلاب را در كنار هم ادامه مي دهيم.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: ما از مردم سيلزده اهل سنت گلستان صبر و متانت و سخاوت و مقاومت ديديم و به مردم قول دادیم که آنها را تنها نخواهیم گذاشت و در کنارشان تا پایان می مانیم و امروز آمده ایم بگوییم که ما در کنارتان هستیم.

وی گفت: به مردم قول می دهیم تا شرایط را بهتر از قبل نکنیم از پا نمی نشینیم و این را از رهبر عزیزمان آموخته ایم و بر این باوریم که کشور در این شرایط در حال ساخته شدن است و ما در حال پیشرفت هستیم.

گفتنی است این ۲۸۶۰ واحد به تفکیک ۱۱۸۵ واحد مربوط به استان گلستان ، ۵۵۸ واحد مربوط به استان لرستان، ‌۶۶۵ واحد مربوط به استان خوزستان و ۴۵۲ واحد مربوط به سایر استانها است.

همچنین در این مراسم آخوند میرزا علی ؛ امام جمعه اهل سنت آق قلا ضمن خوشامدگویی به سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران ، اظهار کرد: به عنوان یک شهروند آق قلا چیزی جز خدمت و احترام به مردم شریف آق قلا از سوی سپاه ندیدم.

آخوند میرزاعلی گفت: در سیل شاهد خدمت شبانه روزی پاسداران سپاه بودم و به چشم دیدم بسیجیان در جنگ بر آب پیروز شدند.

وی افزود: سیل مصیبت بزرگی بود اما نعمتی والا را بر ما نمایان کرد که وحدت و یکدلی نمونه اصلی آن بود.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری از ابتدای سیل دستور اکید دادند و تمام نیرو های مسلح در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به مناطق رساند و امروز پایان کار نیست و شک ندارم سپاهایان ما تا لحظه آخر مردم آسیب دیده از سیل را رها نمی کنند.

لازم به ذکر است پس از این مراسم سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دکتر حق شناس استاندار گلستان در منزل و مدرسه احداث شده توسط سپاه نینوا در روستای تازه آباد آق قلا حاضر شدند.

 

  21 شهریور 1398
بخش : خبرها / داخلی
کد خبر: 62743
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام