زمین ورزشی روستای بالاجاده نیازمند توجه بیشتر مسوولان / بی توجهی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان به ظرفیت های ورزشی روستاهای استان

روستای بالاجاده شهرستان کردکوی یک زمین چمن ورزشی طبیعی با چشم اندازی زیبا دارد اما متاسفانه با مشکلات گسترده ای و کمبودهای بسیاری دست و پنجه نرم می کند.

اهالی این روستا چندین بار پیگیر رسیدگی به مشکلات ورزشی این روستا شده اند اما به گفته اهالی متاسفانه اداره ورزش و جوانان گلستان هیچ توجهی نسبت به آنها ندارد.

همانطور که در تصویر مشاهده میشود زمین چمن روستای بالاجاده میتواند بستر خوبی برای اجرای مسابقات جام روستایی باشد و چنین اتفاقی میتواند جوانان روستاهای غرب گلستان را تشویق به حضور در فعالیت های ورزشی کند.

 



نکته قابل تامل این است که برای ساخت یک زمین چمن با این امکانات آن هم در چنین محیط زیبایی نیازمند اعتبار چند صد میلیون تومانی است، حال که این شرایط محیاست با صرف هزینه ای کمتر می توان این فضای ورزشی را گسترش داد.

سوالی که در این رابطه ذهن مخاطب را درگیر می کند این است که چرا اداره کل ورزش و جوانان استان چشم به روی ظرفیت های روستایی در حوزه ورزش بسته و در حالی که می تواند با هزینه های کمتری این زمین چمن را با امکاناتی مانند جایگاه تماشاچیان و ساماندهی وضعیت رختکن این زمین اختصاص داد عقب نشینی میکند؟!

 



امیدواریم مدیر کل ورزش و جوانان گلستان اندکی از شواف هایی که این روزها در کنار مسوولان استانی و کشوری به راه انداخته را کم کند و به زیر ساخت های ورزشی در روستاها و شهرهای کوچک استان توجهی بیشتری داشته باشد

  4 آذر 1398
بخش : خبرها / ورزشی
کد خبر: 62956
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام