‍ مدیر کل ورزش و جوانان گلستان لطفاً با رسانه ها و جوانان استان هم شفاف باشید/ چرا از ظرفیت تمامی رسانه ها در این اداره استفاده نمی شود؟

http://golestan.isna.ir//Files/News/Image/13977/39038.jpg

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) نشست خبری بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان با چند رسانه سوگلی حوزه ورزش ظهر امروز (دوشنبه 20 خرداد) برگزار شد.

یکی از این رسانه ها که سال گذشته با انتشار عکسی از روسری گذاشتن مربی تایلندی در مسابقات آسیایی کبدی در گرگان و ایجاد حاشیه های بسیار برای مدیر کل ، توانسته افسار رسانه ای این اداره کل را در دستان خودش بگیرد .

اما ای کاش بهمن طیبی که این جلسه را برای پاسخگویی به حواشی اخیر این اداره کل در خصوص جابجایی های مالی هیئت های ورزشی و بازگشت پول ها از حساب اداره ورزش و جوانان آق قلا و گمیشان ، دادن بلیط فله ای استخر به بیوت برخی بزرگان و دهها موضوع دیگر با چند تا رسانه منتقد برگزار می کرد تا واقعا جان کلام منعقد می شد و این شبهات که در فضای مجازی و افکار عمومی در هم تنیده شده ،  رفع شود .

وقتی چند فعال رسانه ای در یک نشست خبری گرد مدیر کل جمع می شوند یعنی قرار است شفافیتی صورت نگیرد و یک جبهه ای علیه منتقدین تشکیل شود، با این روش قطعا هیچ مدیری به نتیجه نرسیده است .

مدتی قبل هم نشست خبری معاونت فرهنگی این اداره کل به مناسبت روز جوان در نهایت تعجب با حضور ورزشی نویسان و غیبت خبرنگاران حوزه فرهنگ و جامعه برگزار شد که این امر با انتقاد اهالی رسانه استان مواجه شد ، گویا روابط عمومی این اداره کل دوست دارد با تعدادی از خبرنگاران خاص کار کند !!!

مسئول روابط عمومی این اداره اصلاً مایل به همکاری با رسانه های استان نیست، خانم ساوری مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان قبلاً خودش یک رسانه ای بوده و نماینده خبرگزاری برنا در استان گلستان را داشته است. خبرگزاری که زیر نظر ورزش و جوانان فعالیت میکند و کاملاً با جو رسانه های استان آشناست و باید پاسخگو باشد دلیل اینکه نمی خواهد کارهای این اداره را شفاف سازی کند چیست؟!

لازم به ذکر است چندی پیش  خانم ام کلثوم ساوری روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان به خبرنگار این پایگاه خبری در فضای مجازی بی احترامی کرد که از آن موضوع چشم پوشی کردیم و حالا وقت آن رسیده که با جدیت هر چه تمام تر وضعیت روابط عمومی این اداره را تحت بررسی رسانه ای قرار دهیم. 

 

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید برخی کانال های خبری که سوگلی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان هستند با یک سوتی بسیار عجیبی از بهمن طیبی حمایت کردند. حمایتی که نشان میدهد رابطه بسیار صمیمی و نزدیکی بین آن ها وجود دارد. (دسترسی به صفحه اینستاگرام بهمن طیبی)

در چند روز گذشته مراسم انتخابی قهرمان قهرمانان برگزار شد که با انتقاد برخی چهره های ورزشی همراه شد. پس از اتمام این جلسه بهمن طیبی خبرنگاران سوگلی خود را به خوردن بستنی دعوت میکند که این عملکرد جای انتقاد فراوان دارد. (چرا پس از ماجرای روسری در ورزش کبدی این مسائل رخ داده است)؟!

  21 خرداد 1398
بخش : جامعه / ورزشی
کد خبر: 62269
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام