مدیر کل زندانهای گلستان از عفو و تخفیف مجازات 2300 نفر از زندانیان خبر داد

علیرضا رضوانی مدیر کل زندانهای گلستان در مصاحبه با خبرنگار از عفو و تخفیف مجازات 2300 نفر از زندانیان استان خبر داد و اظهار داشت : به مناسبت چهلمین بهار آزادی دهه فجر انقلاب اسلامی با عفو مقام معظم رهبری ؛ 2300 نفر از زندانیان وجد شرایط مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند که از این تعداد 1532 نفر آزاد و به کانون گرم خانواده ها بازگشتند .
رضوانی افزود : به منظور پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و رفع نیازمندان و جهت کمک به همنوعان با همکاری انجمنهای آزادشهر ، گنبد ، گرگان و بنیاد تعاون زندانیان مبلغ 146500000 تومان سبد کالا بین خانواده های زندانیان توزیع گردید . این مقام ارشد قضایی در ادامه اظهار نمود : در آستانه سال نو با بخشنامه ریاست محترم قوه قضاییه کلیه زندانیان واجد شرایط به استثنایی سارقین و سارقین مسلح ، آدم ربایی و جرایم خاص و ... به مدت یک ماه از تسهیلات مرخصی بهره مند خواهند شد .
رییس ستاد کاهش جمعیت کیفری استان یکی از اقدامات موثر جهت ایجاد فرهنگ صلح و سازش با تلاش شوراهای حل اختلاف زندانها و با همکاری مددکاران اجتماعی تعداد 16 نفر از محکومین قصاص نفس از چوبه دار نجات یافتند .
نائب رییس هیات امنای ستاد دیه استان از اقدامات تاثیرگذار در سال 97 از آزادی 182 نفر از محکومین غیرعمد و مالی با کمک خیرین و نیکوکاران عنوان نمود . از مهمترین اقدامات درزمینه آزادی زندانیان غیرعمد مساعدت و بخشش شکات به مبلغ 23000000000 میلیارد تومان بوده که از همه هم استانهای عزیز تقدیر بعمل می آید .
مدیر کل زندانهای استان همچنین با تقدیر از مقام ارشد سازمان زندانها و عنایت ویژه جهت آزادی 128 نفر از محل برنامه ماه عسل خبر داد . و در آستانه سال جدید تعداد 24 نفر از زندانیان از نعمت آزادی بهره مند خواهد شد .
رییس شورای اشتغال زندانیان در این مصاحبه ؛ ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد زندانیان با همت اتاق بازرگانی و بخش خصوصی را از مهمترین برنامه های سال جدید عنوان نمود و از همه دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی جهت اشتغال مولد و تامین معیشت خانواده زندانیان دعوت نمودند .

  27 اسفند 1397
بخش : جامعه
کد خبر: 61368
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام